Terug naar overzicht
Ik had ook een rits met knoopjes erop. En je zag die rits echt niet. En op 2min was ik aangekleed. :-)Ik heb ook ooit een coctailjurk gehad met linten, en inderdaad, je kan dat wel zelf bepalen hoe vast/los je het wil. Ben je de dag zelf wat smaller/breder door de stress, dan maakt dat natuurlijk niet uit. En bij mij hingen die linten niet los, hé, die werden mooi weggestoken naar binnen.
Ik had ook een rits met knoopjes erop. En je zag die rits echt niet. En op 2min was ik aangekleed. :-)
Ik heb ook ooit een coctailjurk gehad met linten, en inderdaad, je kan dat wel zelf bepalen hoe vast/los je het wil. Ben je de dag zelf wat smaller/breder door de stress, dan maakt dat natuurlijk niet uit. En bij mij hingen die linten niet los, hé, die werden mooi weggestoken naar binnen.
Ik had ook rits met knoopjes erop, heel makkelijk, ik had geen hulp nodig bij aankleden.
Aanvulling: onze trouwdag was heel warm met in de voormiddag een zwaar onweer waardoor het de hele dag zwoel vochtig was. Dan is een strak kleed echt wel strak, ik heb gepuft bij het dansen. Had ik linten gehad, had ik die zeker bij het eten en dansen wat losser gedaan, 't is misschien geen slecht idee...