Terug naar overzicht
ik heb er zo een gekocht bij hunkemoller (niet voor de trouw, gewoon voor zomerjurkjes), ze blijven wel plakken bij mij, eerst voelde ik mij ook niet zo zeker maar alles bleef zitten.Je kan ze in verschillende maten krijgen, maar ik denk wel dat voor deze maat een XL oké is, ik heb een L maar cupmaat iets kleiner.Je kan altijd eentje proberen in de winkel.
Dank je evy!
Je kan normaal gezien ook een bh in je jurk laten naaien.
ik zou ook gaan voor de BH in de jurk, denk dat dat beter gaat zitten... Zo'n plakgedoe voor een avond is ok, maar voor een hele dag denk ik dat dat niet meer comfortabel is...
Ik heb wat aan het snollen geweest op internet en heb goeie reacties gelezen. Ik ga het al eens proberen en dan kan ik nog beslissen of ik het ga doen....Bedankt voor reacties
ik heb er ook eentje van de hunkemoller en ben er ook tevreden van. Alleen gaat de plak er na x aantal keer dragen wel wat af, dus zeker de plastiekjes er altijd terug inplakken na gebruik :)
Hallo,Dit is misschien ook nog een oplossing? Ik heb wel geen idee waar je dit kan kopen, maar ik wou het even meegeven.http://www.girlscene.nl/p/759/low-back-strap
Chantal,Jammer genoeg is dat geen oplossing, ik mag geen bh stof onder mijn arm laten doorgaan naar mijn rug. Mijn kleed heeft een heel open rug ;-)Toch bedankt om mee te zoeken!
Ik heb een bh van hunkermulle en deze zit prima enkel na een paar keer gedragen te hebben plakt deze niet meer al te best ! zelf ben ik ook nog opzoek naar push up bh voor mijn trouwjurk Alvast veel succes verder !
Inneke,Ik ken het probleem. Ik heb een jurk met een volledige rug in kant + ook de mouwen zijn in kant, dus er mag achteraan niets te zien zijn en ook geen bandjes. Ik volg de reacties hier dus ook even mee :-)
Inneke, Ik heb net in één van jouw vorige berichten gelezen welke jurk je hebt. We hebben duidelijk hetzelfde probleem voor onze lingerie ;-)
Ha Chantal, dan zoeken we samen he ;-)Zo te lezen zal ik eens langs Hunkemöller passeren...
In Hunkemöller vind je die cups...ben er ook wel tevreden vanIk heb ook een open rug maar bij mij hebben ze er cups in vast genaaid, het kleed spant mooi vooraan dus die cups hangen niet los en zitten goed vast
Inneke,Ik heb ondertussen een plak bh van Eve's bra gekocht in een plaatselijke lingeriewinkel bij ons in de buurt. Ik heb die al 1x aangehad om te proberen en die zit heel comfortabel! Groetjes
Dank je Chantal, ik ga ook eens informeren dan