Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

FF help voor de bruidegom

28-1-2014 18:19:54

hallo mensjes nog 44 dagen en het is zover :-)

nu ben ik even in m'n boekje aan het overlopen voor m'n bijna man :-)

zijn kostuum is volledig en de eerste pas is gebeurd en word nu aangepast;

hij heeft ook z'n hemd en schoenen en z"n ring is er ook al :-)

alleen nog moet ik kijken voor een afspraak te maken voor zijn haar en voor een bloemetje op zijn kostuum, of word dit niet meer gedaan?

Ik denk dat voor de bruidegom dan alles er al is ?

mochten jullie nog dingen hebben waarvan je zegt je bent dit vergeten laat het me aub weten :-)

dankje xxx

Charlot
14-3-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 767

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik28-1-2014 18:49:10

hey charlot,hier ook nog 44 dagen op mijn klokje ;)
moest je hubby een hard werkende man zijn zoals bouw ofzo,mss eens een manicure laten doen?want zo werkmensen hebben vuile nagels en hebben wel eens nood aan een manicure ;)
mijn hubby zijn haar wordt 2 dagen voor de trouw geschoren door mij.normaal ging hij stekkertjes doen maar hij voelt zich beter met geschoren haar nu ;)
voor de rest,die corsage is niet verplicht,je kan een bijpassende zakdoek nemen die bij zijn das of vlinderdas past :)
heb je bijpassende fijne zwarte kousen?of doe je eens gek met hem kleurkousen aan te trekken in jullie themakleur?zoals voorbeeld wit-rood en je zou hem knalrode sokken kunnen laten dragen,best grappig voor de foto's ;)
voor de rest ben je evenver als ik denk ik,ik wacht met dezelfde spanning af met jou naar onze grote dag ;)
grtjs sandrine xx

Charlot
14-3-2014
 Meld misbruik28-1-2014 19:48:47

ooh manicure doet hij NIET haha dat is duidelijk :-); zijn haar wordt ook al enkele dagen op voorhand gedaan zodat het niet te vers geknipt uit ziet want dat heeft hij niet graag :-); die zakdoek zit al in zijn kostuum of hoe noem je dat, haha de kousen zijn zwart, tis een trouwkostuum van Italiaanse stijl gekocht in la sposa, dus ik denk niet dat ik hem gekleurde kousen aandoe; ja hoor ik post straks ng ff over de bruid om te zien of ik niets vergeten ben :-) dus het bloemetje doen jullie niet dan?

grtjs xx

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik28-1-2014 22:57:39

wij allesinds niet,de vent vind dat dit voor janetten is haha,zijn woorden hee :p
grappig bedoeld hee ;)
ik kan hem niet verplichten hee,maar er zijn sommigen die dit nog doen,en als je hubby ermee akkoord gaan waarom niet??
denk niet dat je anders nog veel moet doen voor de bruidegom.
vooral de bruid heeft veel details en deze mag ze niet vergeten ;)
hoe is de spanning bij jou?gezonde stress die opkomt?kriebels?geen geduld meer?
bij mij begin ik echt wel te beseffen dat het nog maar anderhalve maand meer is en spannend vooral,maar stress is hier voorlopig nog niet ;)
grtjs xx

Dominique
13-6-2014
 Meld misbruik29-1-2014 12:35:12

hoi,

Zon bloemetje op het pak van je bruidegom heet een corsage. Normaal gesproken worden corsages door daggasten gedragen en de bruidegom draagt een iets uitgebreidere corsage. De bloemist die je bruidsboeket maakt kan je hierin adviseren, tips geven. Heb je er bijvoorbeeld over na gedacht of je een autostuk wilt? Ik ben zelf bloemiste maar niet meer werkzaam in een zaak. Doe even helemaal iets anders haha. Wel ga ik zelf mijn bruidsbloemwerk maken. En een week voor onze bruiloft het bloemwerk voor de zus van een vriendin van mij. Als jij zelf niks met bloemen hebt kun je inderdaad ook gewoon kiezen voor zon doekje in het borstzakje ;-)

abra

Meld misbruik29-1-2014 13:16:54

Hier zitten we op dat moment in de hooikoortsperiode. Dus voor ons geen bloemekes in het kostuum :-)

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik29-1-2014 15:53:45

lol,nja me hooikoorts zou je het zeker niet moeten doen :p
ik persoonlijk vind het wel mooi een corsage voor de man maar als hij dit echt niet wil dragen,nja zo is het dan maar,ik draag dan wel een polscorsage omda tik mijn boeket ipv gooien aan hubby zijn grootouders graf zal neerleggen,zo kan men nog zien dat het een bijzonder gelegenheid is met die corsage aan mijn pols en ben ik niet naakt zeg maar lol

abra

Meld misbruik29-1-2014 16:47:30

Wel een mooie geste, speciaal. (al zou dit nooit mij opgekomen zijn om op mijn trouw naar een graf te gaan, maar zoals gezegd, wel mooi dat je dat doet).

Wat uw man betreft , uwen hubby gelijk ge altijd zo mooi zegt.
Hij moet die dag ook stralen. Als hij er zich niet goed bij voelt, dan inderdaad niet doen. Laat hem maar iets aandoen waar hij zich wel goed bij voelt. Misschien is een pochet wel iets dan kan?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...