Nu Online
Momenteel zijn er 593 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kindjes

28-1-2014 21:00:16
Wat doen jullie met jullie kindjes? Uiteraard gaan zij voor een deel aanwezig zijn op het feest, maar tot het einde gaat dit niet. Maar al de mogelijke babysitter zullen aanwezig zijn op het feest..

Hoe doen/deden jullie dit dan?

Sabrina
20-9-2014
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 830

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik28-1-2014 21:19:07

Hey Sabrina,
Wij zijn vorig jaar begonnen met een babysit van buitenaf. Niet meteen van den bond maar de jongere zus van iemand dat wij kennen.
Zij kent de kindjes nu al een beetje. En wij hebben haar gevraagd voor op de kindjes te passen. Onze kindjes gaan bij op het feest zijn. Maar tot hoe laat weten we nog niet. Maar zij en haar vriend komen de kindjes halen en gaan dan ook bij ons blijven slapen. Wij gaan dan met 2 op hotel slapen en gaan aan iemand vragen om onze babysitters te komen aflossen tegen een uur of 11, 12 uur. Als we dan zelf al niet terug zijn.
Wij hebben niemand van de bond genomen omdat zij ons niet konden zeggen dat we altijd de zelfde zoude krijgen. En dan vind ik dit redelijk moeilijk voor bij iemand onbekend de kindjes achter te laten.
Veel succes met je zoektocht.
Liefs Caroline

tatijanna
20-9-2014
 Meld misbruik28-1-2014 21:46:06

Mijn zonen die komen wok een deel naar het feest maar omdat men ma niet tot in de vroege uren kan blijven gaan men zonen dan Mieremet men mama als zij vertrekt

Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik28-1-2014 21:47:28

Bij ons zullen het twee vriendinnen zijn van mijn jongste zus. Die meisjes komen mee naar het feest en gaan met onze dochters naar huis tegen dat ze moe zijn. Wij gaan waarschijnlijk ook op hotel slapen.

Natalie
6-6-2014
 Meld misbruik28-1-2014 22:10:23

Bij ons de kinderverzorgster van de creche waar de jongste naartoe gaat , zij kent het broertje ook nog van in de tijd dat hij naar de creche ging.

Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik29-1-2014 6:15:57

Bij ons komt er ook iemand van de crèche.
De jongste gaat helemaal niet mee 's avonds, de 2 andere gaan mee tot na de openingsdans. Dan brengt mijn zus ze gauw naar huis, waar de verzorgster alles overpakt. We hebben wel geluk dat de feestzaal op 5 min van hier rijden is, niet ver dus !

cecile
16-8-2014
 Meld misbruik29-1-2014 7:53:47

Bij ons wordt het waarschijnlijk de dochter van onze onthaalmoeder. de bedoeling is dat zij (eventueel met een vriendin) heel de dag mee doorloopt om op onze eigen kindjes en eventueel die van anderen te passen op de momenten dat het nodig is. Hoe we het 's avonds gaan doen weet ik nog niet. Wij mogen de bruidssuite van onze feestzaal gebruiken dus de kans bestaat dat onze eigen kindjes daar ook blijven slapen.

Kelly
11-7-2015
 Meld misbruik29-1-2014 8:18:38

Wij gaan trouwen in 2015 (kids gaan dan 8 - 4 en 3 zijn) en wij zijn ook nu stilaan begonnen met een babysit van buitenaf. Nu komt zij maandelijks als wij een, avondje uiteten gaan en dan gaan wij haar vragen om de gehele trouwdag bij de kids te zijn en in te staan voor de toiletbezoeken enzo. Wij blijven op de locatie slapen en ook de kids krijgen samen met de babysit een aparte kamer.
Het kan wel nog zijn dat bijv mijn mama of schoonmoeder uiteindelijk de babysit gaat aflossen. Dat moeten we nog zien.
Ook ga ik de dochter van mijn stiefschoonpapa vragen zodat er twee babysits zijn voor de drie kids.
Omdat wij op locatie blijven slapen, gaan we gewoon kiijken hoelang ze het kunnen volhouden, en wanneer zij moe zijn, ze even slapen gaan leggen.

groetjes

veronique
28-6-2014
 Meld misbruik29-1-2014 8:50:48

Hey onze twee kapoenen w 18 maand en 4 jaar gaan bij de onthaalmama logeren. Ze komen naar de receptie en nemen ze dan mee terug naar huis.
De volgende dag gaan wij ze ophalen :)

Dominique
13-6-2014
 Meld misbruik29-1-2014 10:28:15

Hoi
Wij trouwen 13-6-2014, onze kindjes zijn dan 3(bijna 4) en 2 jaar oud. Wij hebben voor overdag een oppas die er de hele dag bij zal zijn. Zo hoeven wij niet steeds achter de kinderen aan te rennen. Ook ons neefje en nichtje zijn erbij (zelfde leeftijd) de oppas zal ook een oogje op hen letten maar in de eerste plaats natuurlijk op onze kids. Wij willen proberen of de kids tot de openingsdans kunnen blijven hierbij willen we hen namelijk betrekken. Dan brengt mijn zus haar kinderen, onze kinderen en de oppas naar ons huis en leggen ze op bed. De oppas zal dan blijven en mijn zus komt terug naar het feest.
Na afloop gaan mijn zus met mijn zwager naar ons huis en brengt de oppas naar huis. Mijn zus zal die nacht bij de kinderen blijven aangezien wij in de bruidssuite zullen overnachten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...