Nu Online
Momenteel zijn er 732 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Paraplu Poirier Just Married

29-1-2014 9:45:16

Goeiemorgen bruidjes,

Heeft er nog iemand van jullie een witte of ivoren paraplu van poirier (just married + rond model) te koop? Ik hoop zoals iedereen dat het niet gaat regenen maar hier in België weet je maar nooit hé!! Hopelijk hebben jullie een stralende dag gehad en hebben jullie hem niet moeten gebruiken!

Alvast bedankt!!!

Elke
7-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 653

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik30-1-2014 9:40:47

Ik kan je niet helpen met een paraplu van poirier maar ik heb in de blokker gewoon 4 paraplu's gekocht, 3 doorzichtige en 1 doorzichtige met hartjes op. Als je het dan toch niet hoeft te gebruiken is het geen verloren geld, die kan je nog in het dagelijkse leven gebruiken.

tania
31-5-2014
 Meld misbruik30-1-2014 12:16:41

Ik heb die witte paraplu 's in lillian Claes gezien ze waren 25 euro Grts tania

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik30-1-2014 12:54:52

oké bedankt iedereen voor de nuttige info!!!

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik26-2-2014 21:14:35

Iedereen nog eens bedankt voor de nuttige tips maar mijn paraplu probleem is opgelost!! Heb gisteren een supergrote paraplu van poirier met als logo just married thuis mogen ontvangen na hem besteld te hebben via de website trouwkado.com

Aanrader!!!! en ik superblij en nu maar hopen dat ik hem niet hoef te gebruiken:-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...