Terug naar overzicht
Goeiemorgen bruidjes,
Heeft er nog iemand van jullie een witte of ivoren paraplu van poirier (just married + rond model) te koop? Ik hoop zoals iedereen dat het niet gaat regenen maar hier in België weet je maar nooit hé!! Hopelijk hebben jullie een stralende dag gehad en hebben jullie hem niet moeten gebruiken!
Alvast bedankt!!!
Ik kan je niet helpen met een paraplu van poirier maar ik heb in de blokker gewoon 4 paraplu's gekocht, 3 doorzichtige en 1 doorzichtige met hartjes op. Als je het dan toch niet hoeft te gebruiken is het geen verloren geld, die kan je nog in het dagelijkse leven gebruiken.
Ik heb die witte paraplu 's in lillian Claes gezien ze waren 25 euro Grts tania
oké bedankt iedereen voor de nuttige info!!!
Iedereen nog eens bedankt voor de nuttige tips maar mijn paraplu probleem is opgelost!! Heb gisteren een supergrote paraplu van poirier met als logo just married thuis mogen ontvangen na hem besteld te hebben via de website trouwkado.comAanrader!!!! en ik superblij en nu maar hopen dat ik hem niet hoef te gebruiken:-)
Iedereen nog eens bedankt voor de nuttige tips maar mijn paraplu probleem is opgelost!! Heb gisteren een supergrote paraplu van poirier met als logo just married thuis mogen ontvangen na hem besteld te hebben via de website trouwkado.com
Aanrader!!!! en ik superblij en nu maar hopen dat ik hem niet hoef te gebruiken:-)