Terug naar overzicht
Hallo Kelly,Wij hebben het geluk gehad om La Sensa al bij een paar bruiloften aant werk te mogen zien. Het is echte Klasse!!! Alles tot in de puntjes uitgewerkt, zelfs tot in de piep kleinste detail. Het is een dame met pit!! Wel moet ik zeggen dat het steeds om een chiquere feest ging, met alles erop en eraan in de duurdere lokaties. Qua prijs durf ik niks te zeggen. Ik vrees dat het toen wel wat geld heeft gekost. Het was echt wel super georganiseerd, daar hoef je geen angst voor te hebben.Groetjes
Ik weet dat de prijs voor haar diensten iets van een 4500 euro is. Als het in een tent doorgaat is het nog duurder.
wij hebben eigenares van la sensa eerst voor een gesprek uitgenodigd ! een hele lieve en heel eerlijke vrouw ! wij hadden een budget van max 20 000 euro genoemd en daarop vertelde zei dat haar loon alleen al 4500 euro is en dat zij alleen trouwers doet met een budget vanaf 30 000 euro :) voor de high class dus of je moest echt heel goed gespaard hebben voor 1 dag :) en om haar woorden even te gebruiken less is more ! en dat heb ik dan ook gedaan ! gewoon een ceremonie meester genomen en de zaal zelf gedecoreerd :) ben nogal een inrichter thuis dus dat ging even gemakkelijk en op pinterest ( voor mij een site vergif waar ik uren op kan vertoeven) vind je heel leuke dingen om zelf te maken op ! onze trouw heeft uiteindelijk 17 000 euro gekost en oké er waren dingen die ik ook niet voorzien had maar het was toch één van de mooiste dagen uit men leven ! ik hoop dat je hier wat aan hebt !
Hey Vicky,merci voor de reactie. Wij zijn inmiddels bijna 2 weken getrouwd en wel met La sensa in zee gegaan.Groetjes
4500 EURO lees ik dat goed ????CRAZY !!!!!!!!