Nu Online
Momenteel zijn er 584 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen La Sensa

29-1-2014 13:15:05
Beste mede-bruidjes,

aangezien ik met een halftime job; zelfst in bijberoep en 3 kids zit, ben ik een weddingplanner/ceremoniemeester erg aan het overwegen.
Iemand om ons die dag bij te staan en te zorgen dat alles vlot verloopt maar ook iemand die mee helpt denken en aankleden zodat ik niet over elk detail mijn hoofd moet breken.

Wie heeft hier reeds ervaringen mee?
Ik ben via google op de site van La Sensa uitgekomen - zijn er hier al bruiden die met hun hebben samengewerkt? En wat is de kostprijs hiervan?

Groetjes
Kelly & Co

Kelly
11-7-2015
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1315

saskia
6-7-2013
 Meld misbruik29-1-2014 17:49:22

Hallo Kelly,
Wij hebben het geluk gehad om La Sensa al bij een paar bruiloften aant werk te mogen zien. Het is echte Klasse!!! Alles tot in de puntjes uitgewerkt, zelfs tot in de piep kleinste detail. Het is een dame met pit!! Wel moet ik zeggen dat het steeds om een chiquere feest ging, met alles erop en eraan in de duurdere lokaties. Qua prijs durf ik niks te zeggen. Ik vrees dat het toen wel wat geld heeft gekost. Het was echt wel super georganiseerd, daar hoef je geen angst voor te hebben.
Groetjes

Pieter
1-1-2014
 Meld misbruik27-2-2014 9:13:18

Ik weet dat de prijs voor haar diensten iets van een 4500 euro is. Als het in een tent doorgaat is het nog duurder.

vicky
9-8-2014
 Meld misbruik19-7-2015 23:47:30

wij hebben eigenares van la sensa eerst voor een gesprek uitgenodigd !
een hele lieve en heel eerlijke vrouw !
wij hadden een budget van max 20 000 euro genoemd en daarop vertelde zei dat haar loon alleen al 4500 euro is en dat zij alleen trouwers doet met een budget vanaf 30 000 euro :)
voor de high class dus of je moest echt heel goed gespaard hebben voor 1 dag :)
en om haar woorden even te gebruiken less is more !
en dat heb ik dan ook gedaan !
gewoon een ceremonie meester genomen en de zaal zelf gedecoreerd :) ben nogal een inrichter thuis dus dat ging even gemakkelijk en op pinterest ( voor mij een site vergif waar ik uren op kan vertoeven) vind je heel leuke dingen om zelf te maken op ! onze trouw heeft uiteindelijk 17 000 euro gekost en oké er waren dingen die ik ook niet voorzien had maar het was toch één van de mooiste dagen uit men leven !
ik hoop dat je hier wat aan hebt !

Kelly
11-7-2015
 Meld misbruik24-7-2015 20:11:00

Hey Vicky,

merci voor de reactie. Wij zijn inmiddels bijna 2 weken getrouwd en wel met La sensa in zee gegaan.

Groetjes

Bieke

Meld misbruik26-8-2015 11:08:04

4500 EURO lees ik dat goed ????

CRAZY !!!!!!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...