Terug naar overzicht
Ik volg mee want heb ook contact genomen voor het huren van de zaal. Dus alle reacties welkom!
Alvast proficiat met je trouw !Vrijdag heb ik een afspraak om langs te gaan en de prijzen zijn ook al bekend.De grote zaal kost 750 euro , de kleine zaal 150.Nemen jullie ook een traiteur ? Of hoe doen jullie het Groetjes
Wij werken met eigen traiteur, bel vandaag voor een afspraak. De kleine zaal, bedoel je dan de schuur? Hoeveel personen zijn bij jullie voorzien? Jullie nemen ook eigen traiteur?
Wij zouden eerst een receptie doen met 80 personen en dan een avondfeest met 100Mvg
Wij zijn nog op zoek naar een goede traiteur.. En vragen ons af hoe we het allemaal gaan doen .. Als we 100 mensen eten geven met een traiteur of als we voor het feest enkel de traiteur doen voor familie en goede vrienden en dan voor het feest zelf een dessertenbuffet ... We zijn er nog niet helemaal uit Groetjes
Wij mogen zondag gaan kijken. Bij ons is het wel voor een kleinere groep. Het is bij ons namelijk een hernieuwing van onze huwelijksbelofte. Eerst een viering in intieme kring met daaraan gekoppeld een afternoon teaparty, hier zijn de kindjes van de familie aanwezig. daarna receptie en anvondfeest. In totaal 's avonds een 50-60 personen, dus wel minder dan jullie. Voor traiteur kan ik taverlani aanraden hoor!!
Zal morgen laten weten hoe het is gegaan :) bedankt zal eens kijken voor de traiteur ! Tof idee om een teaparty te houden!
We zijn zeer tevreden over de zaal grote ruilde zaal , wel zijn er nog verbouwingswerken :) de zaal is voor ons :) Vriendelijke verhuurder , hij heeft bijna 2 uren gepraat en geeft ons ook meteen een traiteur aangeboden ! ( traiteur Valentijn)Zag er wel goed uit !Hier alvast een tevreden man en vrouw in spéGroetjes
Heb je de kleine zaal ook bezocht? Is de kleine dan de schuur? De grote zaal zal te groot zijn voor ons. En vind ik ook aan de dure kant. Nu ja gaan zondag gaan kijken, del benieuwd. De traiteur vanwaar is die?
Hallo , neen de kleine zaal niet bekeken doordat die te klein is . De traiteur is van Ichtegem dus dichtbij . Veel succes ! En laat weten hoe het is geweest :) wel zijn er nog veel renovatie in de zaal weet niet of ze in de schuur .Mvg Stėphanie