TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kris
|
29-1-2014 18:51:37
Dag Liselore, Misschien kunnen de Wysiwyg Wedding Singers jullie helpen? Voor ons lukt 14 juni voorlopig nog. Keuze van muziek is vrij en je kan uit verschillende formules kiezen! ZIe www.wysiwygvzw.be of laat je overtuigen door de feedback van anderen: Op de Facebook pagina http://www.facebook.com/WysiwygWeddingSingers kan u onze activiteiten en de commentaren van vele bruidsparen lezen. Groetjes, Kris
|
|
sanderijn
|
29-1-2014 21:48:03
Hey liselore, Indien mijn stijl zou beantwoorden aan wat je zoekt, contacteer me dan gerust via tantrijn@hotmail.com Alvast een prachtige dag en een schitterend huwelijk gewenst! Groetjes, Sanderijn
|
|
Kim
4-10-2014
|
30-1-2014 9:32:36
Ik ga de wysiwyg singers promoten :-) info zie eerste post!
|
|
Kenny
|
27-2-2014 12:11:57
Beste Liselore,
Wij zijn ook nog vrij op jullie huwelijksdatum. Meer info: www.beautiful-live.be
Veel succes nog met de voorbereidingen!
Marie-Joëlle
|
|
muziek-huwelijk
|
28-2-2014 15:27:39
Lieve Liselore, Ik heb begrepen dat jullie iets speciaals en niet te druk zoeken, ik zou graag jullie eventueel onze harpiste of een van onze pianisten voorstellen. Met of zonder zang of eventueel nog andere instrumenten. Wij houden steeds rekening met jullie wensen en zullen zeker geen show maken, maar toch de muziek die de viering extra mooi, speciaals en onvergetelijk maakt. Jullie verdienen immers iets speciaals op jullie dag. Kom gerust langs of schrijf een mailtje (vrijblijvend) om de details en de mogelijkheden te bespreken. Groetjes Natalia www.muziek-huwelijk.be info@muziek-huwelijk.be +32 499 14 74 20
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|