Terug naar overzicht
Beste Suzanne,Als videograaf zag ik uiteraard nogal wat trouwkaarten.Met betrekking tot je vraag werd het meestal opgelost op de volgende manier ;1. Een los kaartje apart zoals je zelf opgeeft.2. Een trouwkaart met twee gleuven waarin je in de ene de uitnodiging voor receptie en in de andere deze voor avondfeest kon insteken.De gleuven staan zodanig onder mekaar dat waneer iemand zowel voor receptie als avondfeest uitgenodigd is. Het ene kaartje bijna het andere bedekt.Hopelijk was ik duidelijk genoeg.Als het U stoorde dat ik als videograaf U deze tip gaf laat het mij dan aub weten waarvoor dank bij voorbaat.SuccesFreddy
Oepsde derde mogelijkheid vergeten neer te pennen :3. Trouwkaart met EEN gleuf dat kan dienen zowel voor kaartje receptie als avondfeest.Heb je toch iemand voor receptie en feest wordt het tweede kaartje apart los bijgestoken.SuccesFreddy
bedankt voor de snelle reacties!
Wij hadden gewoon een kaart met daarop de aankondiging en zo. Erin staken we een uitnodiging op chinees papier. We hadden twee versies: één voor de avondgasten en één voor de receptiegasten. Ook gewone aankondigingen verstuurden we. Dit systeem is eigenlijk het enige dat ik zelf al in de bus kreeg...Veel succes!