Nu Online
Momenteel zijn er 661 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

weersvoorspellingen 14 maart 2014

30-1-2014 10:19:09
hoi iedereen.

ik heb eens gegoogled voor eventuele weersvoorspellingen op onze trouwdag.
en zowel in kortrijk als in koksijde is er helaas kans op regen.
nu,dat wil niet zeggen dat het gaat regenen maar er zit wel kans in van wel.
nu weet ik op zijn minst dat ik toch een paraplu moet voorzien voor de foto's.
zal wel jammer zijn moest de grond nat zijn,want zo heel de tijd mijn sleep dragen :(
ach naar schijnt brengt regen geluk in je huwelijk.
mss interresant voor jullie ook eens te gaan zien? je kan het zien voorlopig tot en met 15 maart 2014 ;)
hier is de link :) http://www.accuweather.com/nl/be/kortrijk/31810/march-w...
liefs sandrine

sandrine
14-3-2014
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 800

mona
27-7-2013
 Meld misbruik30-1-2014 11:35:46

Ik geloof nooit dat ze dat anderhalve maand op voorhand kunnen voorspellen, of het gaat regenen of niet. Als je mij om een voorspelling zou vragen voor 14 maart in België in eender welk jaartal, zou ik ook altijd 'kans op regen' voorspellen. 't Is maart en 't is België. 'Kans op regen' is ook altijd juist, of het nu regent of niet. :-)

Wacht nog maar tot een dag of vier, vijf voor je huwelijk om je echt zorgen te gaan maken over regen. Ik geloof dat het maar 7% van de tijd regent in België, dus da's echt niet zoveel als iedereen denkt.

evy

Meld misbruik30-1-2014 11:46:42

Sandrine, ik zou er mij nog niet te veel zorgen over maken. Ze kunnen het weer op zo'n lange termijn niet voorspellen. Zelfs al moeilijk om een week op voorhand alles te voorspellen (zoals de beloofde -2 voor vandaag en morgen, terwijl het 7 graden is). Maar, wel altijd handig om een paraplu achter de hand te houden, mocht het wel regenen :)

abra

Meld misbruik30-1-2014 12:38:06

Noch veeeeel te vroeg om daarvan wakker te liggen :-)

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik30-1-2014 13:06:42

nja,mss toch wel,maar een paraplu nemen we zeker mee en als het dan toch niet regent zijn foto's met paraplu ook mooi hee ;)
kwestie van beetje te wachten zeker.

Patrick

Meld misbruik30-1-2014 16:35:20

er zijn al zoveel zaken waarmee je bezig bent en die voor wat stress kunnen zorgen.
Maar het weer kan niemand zo vroeg op voorhand voorspellen. Ik kan het weten want mijn collega is van beroep weerkundige.

sanne
6-9-2014
 Meld misbruik30-1-2014 18:47:37

Voorspellingen zo ver op voorhand zullen helemaal niet accuraat zijn. :)

en in België heb je nu eenmaal, helaas, altijd kans op regen.
Al hoop ik voor jou natuurlijk dat dat niet het geval zal zijn!

Monica
22-3-2014
 Meld misbruik1-2-2014 9:42:10

Sandrine, begin je overal tegen te komen :)... het is duidelijk dat onze datums dichterbij beginnen te komen!! Begin echt zenuwen te krijgen rond alles. En indd.dat weer! Daar zit ik ook mee! ANdere jaren was het op 22 maart redelijk weer, maar wat wordt het nu?! Zou het misschien kunnen sneeuwen zelfs? :)
Ga nog volop op zoek naar witte paraplu's... :)

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik1-2-2014 11:18:35

jij trouwt ne dag na de lente ik trouw nog net in de winter :( nu hoop ik echt dat het niet ga sneeuwen of vriezen hoor :(
nuja het is niet tegen te houden hee,en zeker ons land niet,alle seizoenen schuiven gewoon op.wat ik heel jammer vind.
ach ja,van zolang da we getrouwd zijn is het voornaamste hee,en idd hier nog kop 40 dagen!!!!het gaat zo vlug plots,gisteren al weer wa dingetjes geregeld nu is het wachten op mijn proefkapsel,taart en bloemen bestellen en dan is het wachten :p

caroline
14-6-2014
 Meld misbruik7-2-2014 14:41:37

bedankt voor de link , en hopelijk hebben ze het mis op jou dag , alvast een dikke proficiat met je huwelijk

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik7-2-2014 17:14:44

Hey caroline ;)
dank je wel,maar nog 34 dagen geduld! haha
hoop het ook heel hard dat het weervoorspelling mis is op mijn dag ;)
nuja als het toch regent of sneeuwt of zon schijnt,van zolang da we getrouwd zijn hee ;)
het weer is te nemen zoals het is ;)
grtjs xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...