Terug naar overzicht
Hallo,Wij zijn daar eens naar een receptie geweest en was wel in orde, maar de zalen spraken ons niet zo aan, maar da is persoonlijk natuurlijk. Wij hebben persoonlijk het Hof van Beatrijs geboekt juist ernaast
beste evy, ik heb er eind november nog een huwelijksreportage gemaakt, mooi locatie, met prachtige tuin, vriendelijke bedieningIn onderstaande link kan je hiervan enkele foto's bekijken:https://www.facebook.com/media/set/?set=a.6365549330533... mvg, Marc
Ik vond ze te duur, wij hebben 't lepeltje in Duffel x
Van 't Lepeltje kennen we de zoon van de eigenares, maar ik zoek iets specialers qua zaal.. toch bedankt voor de tip!
Wij zijn ook eerst naar 'l lepeltje gaan kijken en werden er heel vriendelijk ontvangen! Toch wat verder gaan rondkijken en zo in hof van Beatrijs en hof van Nazareth terecht gekomen.....Is natuurlijk niet met elkaar te vergelijken maar vonden hof van Nazareth heel professioneel overkomen en Philippe is heel sympathiek.Hebben uiteindelijk beslist van datum wat te verlaten zodat we extra spaartijd hebben en kozen voor hof van Nazareth maar op een vrijdag. De all in formule dan is een serieus verschil in prijs tov een zaterdagavond!Laat weten wat jullie keuze word, succes!
Wij hebben ons trouwfeest in het Hof van Nazareth gegeven! Super feest, lekker eten, alles in orde zoals ik het wou!Wel een serieus prijskaartje dat er aan vast hangt maar het was voor mij persoonlijk elke cent waard!
Wij hebben ook gekozen voor het Hof van Nazareth. De zaakvoerder is echt iemand die gepassioneerd is door zijn job, echt weet waar hij mee bezig is. Onlangs was ik er op een trouwfeest en de bediening was echt voortreffelijk. Ook qua dranken: niemand zijn glas is lang leeg gebleven, flessen werden meer dan op tijd vervangen (waren nog niet helemaal leeg). Het eten was superlekker. Ook voor de foto's en eventueel bij goed weer de gasten te ontvangen is de tuin gewoonweg prachtig. Het is misschien wat duurder qua prijsklasse, maar het is echt elke cent waard!
Salons Van Dijck in Mechelen?
Lemenhoek in Onze-Lieve-Vrouw-Waver!Had indertijd een receptie en diner voor een 80-tal mensen en nadien voor dansfeest zijn er nog eens 40 mensen bijgekomen voor dessertbuffet.Heel goed eten, vriendelijke bediening en voor een deftige prijs !
En Evy al een beslissing gevallen voor de zaal?!
Cindy, nog niet ! wij hebben onze datum moeten opschuiven omdat Stad Mechelen deze niet ter beschikking had...
Evy, bedoel je dat stadhuis dan niet open is? Hebben wij ook gehad in Mortsel dat ze "de brug" maken maar za zijn ze dan wel open?! Ik vond dat dus geen geldig excuus en na een gesprek met onze burgemeester gaan ze toch open doen!!Wanneer trouw je dan??
Het is dus 23/05 geworden :) aangezien we op 23-11 in Dubai trouwen...