Terug naar overzicht
Hey,
Dit is geen onbekend onderwerp. Ik heb het hier ergens is gelezen een mandje dat geplaats wordt op het dames toilet, nu weet ik wel nog van de deo en zo maar kan soms iemand mij helpen met de rest van de inhoud?
ik kom niet verder dan deo en blaarenpleisters!
Groetjes Maaike
Misschien tampons, maandverband...
Haarborstel + lak
paracetamol, extra paar panty, lippenstift om het e.e.a bij te werken
Haarspeldjes?
muntjes
handcreme
Dank u wel Voorde reacties, zo gaat het mij wel lukken om de mandjes te vullen
vochtige doekjes misschien? Dat is misschien ook altijd fijn om wat op te frissen als ze warm gedanst zijn ;)
Teenslippers?
leuk ik had daar nog niet aan gedacht
doekjes om je gelaat glim vrij te houden. in kruidvat bijv verkopen ze dit. na een aantal uren met make up rond te lopen ga je meestal glimmen en met die doekjes kan je deppen
Misschien ook een nagelvijl/knipper voor eventuele gescheurde nagels, gewone plakkers
Neem je dit dan zelf mee voor jou eigen of is dit dan voor iedere dame ? Heb hier nog nooit van gehoord :)
Je vindt dat hier nog terug ze. Vind ik altijd wel handig, want meestal op eenfeestje ben heb je zo een clutch mee en daar kan echt niks in.Dus hier help je sommigen mensen mee.
Wat altijd goed aankomt, lollies .. je zal zien hoeveel er met een snoepjes terug buitenkomen, zeker als je ook kids op je feest hebt :-)
Kindjes zijn er ook hebben er zelf twee, maar daar zal ik een klein snoepbuffetje voor laten plaatsen 😀