Terug naar overzicht
Wij trouwen niet voor de kerk, maar doen een alternatieve persoonlijke ceremonie in de feestzaal.Wij komen binnen op "What a wonderful world" van Louis Armstrong en gaan buiten op de melodie van de Indische Waterlelies van de Efteling.
bij het binnenkomen: Yiruma: rivers flows in youbij het buitengaan: rihanna: we found love
bij het binnenkomen: Yiruma: rivers flows in you
bij het buitengaan: rihanna: we found love
Als uittredelied kozen we voor "Als ze lacht" van YEVGUENI.
Als intredelied: Gerald Troost ons momentuittredelied: Davy en Sasha: een mooie dag
Zelf trouwen we niet voor de kerk dus daar kan ik je helaas niet mee helpen. Maar de kerkviering van mijn vriendin vond ik geweldig! Zij en de hele suite kwam binnen op het lied 'Marry you' van Bruno Mars.Natuurlijk niet gewoon aangestapt, haar bruidsmeisjes waren haar vriendinnen van haar dansgroep dus het was wel met een heel dansje enzo. Echt tof!
Beste Keke, Wat zijn de andere liedjes in je viering? Het is niet gemakkelijk om een liedje uit de lucht te plukken, want er zijn zo veel genres en je kan overal iets leuk vinden :-)GroetjesNataliawww.muziek-huwelijk.be info@muziek-huwelijik.be+32 499 14 74 20
Ik dacht ook aan River flows in you en in het naar buitengaan aan A whole new world maar dat is van Disney... Is misschien kinderachtig. Mijn zus keek al zo raar doen ik het vertelde.
A whole new world wordt wel meer gespeeld op een huwelijk. Ik vind het totaal niet kinderachtig. En daarbij, op die dag zit je in een totaal andere sfeer, vrolijk en romantisch en zo, en dan gaat zeker niemand denken: Amai, wat een kinderachtig liedje!Toch? :-)En het is jullie dag :-D