TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evy
23-5-2015
|
31-1-2014 9:31:41
Hoi,
Ik kan je maar op 1 ding antwoorden en dat is begroeting gasten, normaal is het eerst de bruid, dan de bruidegom, ouders van de bruid en ouders van de bruidegom
|
|
lien
15-3-2014
|
31-1-2014 9:38:45
Kalm blijven is het belangrijkste nu. En hoor wie het zegt, de stresskip zelf :D met de tafelschikking kan ik niet helpen, wij zitten met vrienden aan tafel. En wij doen enkel die mensen aan die tafel en niet die zit naast die, dat moeten ze zelf maar uitzoeken. Bedenking van de ouders, ik zou het zelf doen en je hoeft het niet droog te houden, zij zullen dat ook niet doen en het is des te echter met een traantje bij. Heb je een tekstje op internet gevonden of zelf geschreven? Als het van internet is wil je het dan eens doorsturen? Ik moet ook nog iets vinden. Ik wil je altijd mijn gelofte eens doorsturen? Ik wou ze toch ook nog eens door iemand laten nalezen.
Groetjes
|
|
Dorien
22-2-2014
|
31-1-2014 10:57:55
Hey Evy, ok super, dan ben ik daar ook weer uit! Hey Lien; tja tafelschikking, we hebben al één grote tafel gekozen om het gedoe al wat te vermijden maar ja, het blijft toch moeilijk. Geef anders je e-mail adres, dan stuur ik de twee opties door. Je mag jouw geloften alvast doormailen naar: lunake87@hotmail.com Dan lees ik ze ook in één keer es na ;)!
Dankjewel voor jullie advies ;)
|
|
Natalie
6-6-2014
|
31-1-2014 11:15:25
Tijdens onze misviering hebben we ook een tekstje voor onze ouders te bedanken , wij gaan het samen voorlezen , hoe we dat juist gaan doen , moeten we nog bekijken.
Dankwoord aan de ouders :
Natalie en Jo:
Er was eens een boom , een grote boom die met zijn brede
takken langs de waterkant stond. Op een zekere dag , kwam er een man , gewapend
met een mes . De boom hield van schrik het ruisen in , maar er was geen
ontkomen aan . De man sneed de mooiste tak van de boom weg en nam hem mee naar
huis. Drie dagen later kwam hij terug , en opnieuw werd de boom angstig en
bezorgd en dacht :” Welke tak is er nu aan de beurt?”. Maar de man ging zitten
aan de voet van de boom en blies op een fluit die hij van die tak had gemaakt.
De boom luisterde en verstond het lied: “ hoor je mij , herken je mij nog ? Ik
ben van jou , uit jouw hout gesneden. Ik zing voortaan mijn eigen lied , maar
vergeten doe ik je niet. Ik leef en zing en ik dank het aan jou. “
Ik heb mijn gelofte ook al geschreven , en die is gewoon op papier gekomen zonder al te veel erover te moeten nadenken. Het zal je wel lukken om deze te verwoorden hoor ! Komt allemaal goed !
|
|
lien
15-3-2014
|
31-1-2014 11:42:04
Ik heb je een mailtje gestuurd.
|
|
Lentl
28-6-2014
|
31-1-2014 16:49:05
heb ook mailtje verstuur
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|