Terug naar overzicht
Graag willen Koen en Ine nog even iedereen bijzonder bedanken : (Blauw = Koen , zwart = Ine) Dank je wel Bonne , Boke en ma voor alles wat jullie voor ons betekenen en ons meegeven hebben, voor de gezellige thuis die jullie ons bezorgde en omdat de deur er steeds voor ons open zal staan. En ook jij lieve pa , ik had je er zo graag bij vandaag, toch ben je altijd in onze gedachten , ook op deze bijzondere dag. Dank je Nadja dat je voor onze liefde wilde getuigen. Want je bent voor ons iemand met een luisterd oor, zonder vooroordelen en altijd heel begripvol. Dank je wel Kenneth dat je onze getuigen wou zijn maar vooral bedankt dat we altijd op je kunnen rekenen! Dank je wel lieve tantes en nonkels hier aanwezig, omdat jullie geloven in onze liefde en even de tijd namen om dit bijzonder moment met ons te delen.
Dank je wel aan onze ouders & Eric vandaag willen wij jullie bedanken, voor alles wat jullie deden en nog zullen doen. Jullie zijn fantastische ouders, maar ik denk dat jullie dat al weten…
Mooi gedaan maar er zitten wel wat taalfoutjes in...
Dat zou kunne Gerda, zowel ik als Koen hebben dyslexie (dus taal is niet onze sterkste kant).
Ik neem ook Juan Paolo als intrede dus zeker dat liedje ;)
Kom je alleen (met vader) binnen of samen met je "man" Sarah ? Want ik wil gewoon samen met Koen binnenkomen... :)
Ik zou de bedenking van de getuigen in een stukje zetten :)
Elaba Ine,Ik ga met mijn papa binnenkomen... want ik ben de jongste spruit dus ikd enk wel dat dta iets ga doen met onze papa en voor mijn "toekomstige" man moet het denk ik ook wel iets doen als hij zijn vrouw ziet afkomen.. :)
Ahzo leuk :) Ja is wel mooi maar wij hebben gekozen om samen binnen te komen :) is ook geen kerkelijk huwelijk ofz dus en gaan eerst naar stadhuis dus :p We gaan als intrede underneath the light - juan paolo nemen en als uittrede Carrie underwood - mama's song :) En die bedanking gaan we maar niet doen ,is zo opgevoerd dus :)