Nu Online
Momenteel zijn er 655 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen en zaalversiering ?

31-1-2014 13:28:26
Deze week veel besproken en rondgezocht en er uiteindelijk uit gekomen :)
De receptie en middageten doen we in een restaurant ( de lysse )
Het avondfeest is een zaal op een hoeve die we gehuurd ( de herdershoeve )hebben met traiteur ( chef Valentijn ) de DJ hebben we intussen ook al ( DJ in -motion) en de live groep is ook al geregeld ( coverband van THE cult) .
Dus hier een heel tevreden man en vrouw in spé :)
Nu enkel nog de ringen en de zaalversiering ! Iemand ideetjes ?

stephanie
19-9-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 588

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik31-1-2014 21:43:55

hey,als je niet te dure ringen zoekt,moet je bij aurodesign en tessina gaan zoeken op hun sites :)
onze ringen zijn van tessina,hoort eigenlijk bij aurodesign en hebben ons 991 euro gekost maar mits ik 30% kreeg op beide ringen omdat die mensen op pensioen gaan hebben we er 685 euro voor betaald,mooi meegenomen :)

stephanie
19-9-2014
 Meld misbruik31-1-2014 22:12:46

O inderdaad mooie prijs voor de ringen :) zal eens opzoeken :) bedankt voor de hulp sandrine!

En succes verder

stephanie
17-5-2014
 Meld misbruik22-4-2014 9:01:04

Ik heb er van elke van herck in herentals.
Heel mooi, je kan er ook een eigen ontwerp kiezen.
En de prijs is ook goed. Want wij wilden geen hele dure
trouwringen aangezien zowel mijn vriend als ik dit op het werk niet kan dragen.

stephanie
19-9-2014
 Meld misbruik22-4-2014 9:21:38

O zal dit eens opzoeken ! Wij willen ook niet super veel geld geven voor ringen die we niet kunnen dragen op het werk. Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...