Nu Online
Momenteel zijn er 549 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Decoratie rood - wit

2-2-2014 11:38:32
Hallo bruidjes / bruidegommen

Ik ben nog op zoek naar decoratie voor de feestzaal.
Thema rood- wit .kennen jullie winkels / sites / of misschien tips om het zelf te maken ? alvast bedankt !!

stephanie
19-9-2014
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 512

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik2-2-2014 19:13:52

de ava en de axion daar zitten nog masse valentijn spullen,wij werken ook rood-wit en hebben in de ava leuke spulletjes gekocht die voor valentijn bedoeld zijn.
ook zal onze grote tafel bedenkt worden met wegwerppapier die nogal sterk is ook in de ava gekocht.we zullen eerst de grote witte rol gebruiken,daarna een rode loper en erboven nog een smallere witte loper met hartjes.rode potjes voor kaarsjes in te doen.zal supermooi zijn.
ik ben best tevreden van de ava ;)
ik heb zelf een manier van letters tekenen.als je wil toon ik het jou op fcb
wie weet kan ik dit voor je tekenen moest je niet te ver van kortrijk wonen ;)
ik ben boontje en hubby is skeetje :p
we zullen die zelfgetekende namen inkaderen en gebruiken voor de foto'shoot :) best leuk en vooral mooi :)
als je interesse hebt je roept maar :) grtjs sandrine xx

stephanie
19-9-2014
 Meld misbruik2-2-2014 22:46:00

Dankuwel voor al de tips Sandrine !!!
Morgen een vrije dag ! En op een vrije dag hoort er natuurlijk iets te doen voor de trouw ! Dus zal ik eens binnenwippen in de action en ava ! Ik begrijp niet echt wat je bedoeld met de letters maar je mag deze gerust eens doorsturen via bericht :) x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...