Terug naar overzicht
de ava en de axion daar zitten nog masse valentijn spullen,wij werken ook rood-wit en hebben in de ava leuke spulletjes gekocht die voor valentijn bedoeld zijn.ook zal onze grote tafel bedenkt worden met wegwerppapier die nogal sterk is ook in de ava gekocht.we zullen eerst de grote witte rol gebruiken,daarna een rode loper en erboven nog een smallere witte loper met hartjes.rode potjes voor kaarsjes in te doen.zal supermooi zijn.ik ben best tevreden van de ava ;)ik heb zelf een manier van letters tekenen.als je wil toon ik het jou op fcbwie weet kan ik dit voor je tekenen moest je niet te ver van kortrijk wonen ;)ik ben boontje en hubby is skeetje :pwe zullen die zelfgetekende namen inkaderen en gebruiken voor de foto'shoot :) best leuk en vooral mooi :)als je interesse hebt je roept maar :) grtjs sandrine xx
Dankuwel voor al de tips Sandrine !!! Morgen een vrije dag ! En op een vrije dag hoort er natuurlijk iets te doen voor de trouw ! Dus zal ik eens binnenwippen in de action en ava ! Ik begrijp niet echt wat je bedoeld met de letters maar je mag deze gerust eens doorsturen via bericht :) x