Terug naar overzicht
Wij hebben nogal klassieke ouders, en ze hadden dit graag volgens de etiquette gehad, nl. hand geschreven.Dus heb k ze alle 195 hand geschreven !!Een werkje om "u" tegen te zeggen :-)
Hey Tanja,Ik ge ze ook allemaal met de hand schrijven. Heb dit ook gedaan met de geboortes van de kids en da valt goed mee. Ge kunt da wa spreiden e. En dan kunde mss de kleur balpen gebruiken van u uitnodigingen. Heb hier van die gelpennekes voor gekocht. (Heb wl de kleuren van ullie thema voor onze enveloppe te schrijven). Van mij moogde ze gerust gebruiken erna. Liefs Caroline
Ik ga ze zelf schrijven.Maar bij ons zijn het er ook maar een stuk of 20 ;).Maar zoals hierboven al gezegd ... Je kan het spreiden en ook door twee delen :). Of desnoods je ouders laten meehelpen.
Ik heb ze in sierletters afgedrukt op doorzichtig Stikker papier , heb donker rode enveloppen en komt mooi uit met Zwarte inkt, Ti's misschien niet volgens het boekje , maar daar stoor ik mij nu echt niet aan,Liever zo dan mijn handschrift wat ik niet zo mooi vind. :-) Groetjes
Wendy, waar kan je zo'n doorzichtig stickerpapier halen?
Ik heb mijn pakje in de ava gehaald :-) Groetjes