Nu Online
Momenteel zijn er 356 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

2-2-2014 12:56:01
Hallowkes allemaal!
Hoe zetten jullie de adressen op de enveloppe? Ik was aan het denken om ze te schrijven. Maar wordt dit gedaan,of is het meestal met een voorgedrukte sticker ofzo?
Groetjes
Tanja

Tanja
14-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 998

Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik2-2-2014 14:23:21

Wij hebben nogal klassieke ouders, en ze hadden dit graag volgens de etiquette gehad, nl. hand geschreven.
Dus heb k ze alle 195 hand geschreven !!
Een werkje om "u" tegen te zeggen :-)

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik2-2-2014 15:10:52

Hey Tanja,
Ik ge ze ook allemaal met de hand schrijven. Heb dit ook gedaan met de geboortes van de kids en da valt goed mee. Ge kunt da wa spreiden e. En dan kunde mss de kleur balpen gebruiken van u uitnodigingen. Heb hier van die gelpennekes voor gekocht. (Heb wl de kleuren van ullie thema voor onze enveloppe te schrijven). Van mij moogde ze gerust gebruiken erna.
Liefs Caroline

Martine
14-6-2014
 Meld misbruik2-2-2014 18:45:47

Ik ga ze zelf schrijven.
Maar bij ons zijn het er ook maar een stuk of 20 ;).

Maar zoals hierboven al gezegd ... Je kan het spreiden en ook door twee delen :). Of desnoods je ouders laten meehelpen.

wendy
24-5-2014
 Meld misbruik2-2-2014 19:18:09

Ik heb ze in sierletters afgedrukt op doorzichtig
Stikker papier , heb donker rode enveloppen en komt mooi uit met
Zwarte inkt,
Ti's misschien niet volgens het boekje , maar daar stoor ik mij nu echt niet aan,
Liever zo dan mijn handschrift wat ik niet zo mooi vind. :-)

Groetjes

Irmina
17-5-2014
 Meld misbruik16-2-2014 13:25:46

Wendy, waar kan je zo'n doorzichtig stickerpapier halen?

wendy
24-5-2014
 Meld misbruik16-2-2014 14:45:19

Ik heb mijn pakje in de ava gehaald :-)

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info