Nu Online
Momenteel zijn er 695 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen gasten avondfeest

2-2-2014 14:40:27
Dag iedereen!
Ik heb eens een praktisch vraagje.
ik had graag ook voor de gasten iets comfortabel voorzien om aan te trekken in het geval van pijnlijke voeten: ik dacht aan teenslippers of ballerina's.
Ik had trouwens ooit gezien dat je zo ballerina's in een doos kunt kopen (van 20 of zo) waar die opgerold inzitten...
Vind nu alleen helemaal niet terug waar je dat zou kunnen vinden.
Heeft er iemand een idee?
Bedankt alvast!
Groetjes,
Sarah

Sarah
26-4-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 992

Pascale
4-10-2014
 Meld misbruik2-2-2014 14:54:33

Hé Sarah, dit lijkt mij overbodig. Ik vind dat de gasten hier zelf rekening mee moeten houden. Als ik zelf naar een feest ga en mooie maar oncomfortabele schoenen aan heb, voorzie ik zelf nog een paar extra schoenen.

sanne
6-9-2014
 Meld misbruik2-2-2014 15:28:37

Ik deel de mening van pascale, van de zere voeten van de gasten moet jij je niet te veel aantrekken;) zelf al genoeg aan je hoofd! X

Martine
14-6-2014
 Meld misbruik2-2-2014 18:39:54

Bij een hele dag feest zorg ik meestal zelf ook wel voor reserve-schoenen.

Ik zou dus ook niks speciaals voorzien.
Bovendien heeft iedereen een andere maat. Dan zou je ook nog es alle maten in huis gaan moeten hebben ...

Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik2-2-2014 19:43:36

Mijn neef had teenslippers voorzien en dit werd erg geapprecieerd!
Maar zoals hierboven gezegd: de meeste mensen voorzien zelf wel een extra paar gemakkelijke schoenen!

Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik2-2-2014 20:06:17

Wij hebben bij Ikea sloefjes (zo van die heel goedkope wittekes dat je ook vaak in een hotel krijgt) gekocht.
Maar 't is eerder bedoeld als : tjaaaaa, dat haden we van haar wel kunnen verwachten !
Ik denk niet dat ze allemaal gebruikt gaan worden, alhoewel, ge weet nooit als er wat gedronken wordt, maar dat geeft niet, ik kan ze nadien nog alemaal gebruiken !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...