Terug naar overzicht
Ik heb gehoord eerst kapper en dan make-up.En je moet zorgen dat je iets aandoet met een brede halsopening, zodat je bv. geen rolkraag over je pas geschminkte gezicht moet trekken :-) En best ook zien of je je trouwjurk kan aandoen zonder je kapsel te beschadigen, anders moet je eerst je jurk aandoen.
Ik heb gehoord eerst kapper en dan make-up.
En je moet zorgen dat je iets aandoet met een brede halsopening, zodat je bv. geen rolkraag over je pas geschminkte gezicht moet trekken :-) En best ook zien of je je trouwjurk kan aandoen zonder je kapsel te beschadigen, anders moet je eerst je jurk aandoen.
Eerst kapper want als je eerst je make up laat doen en je haar moet nog gebrushed worden, dan wordt al uw poeder er afgeblazen :) En inderdaad iets aandoen met een open kraag of een hemdje ofzo..
Als je eerst de make-up doet en dan kapsel dan heb je grote kans dat er haarlak op je make-up komt en dat is niet zo fijn...Ik ben eerst naar de kapster geweest en dan make-up.Als ik het moest overdoen zou ik opnieuw eerst de kapster doen en dan de make-up...
Bij mij is het kapper en make-up, aankleden en dan nog kort bijwerken. Misschien een handige tip die ik kreeg: vraag of de visagiste kan blijven tot na aankomst van de bruidegom, voor een kleine touch-up indien er traantjes zijn gevallen ;)
bij mij komt de make-up artist aan huis, en zij doet ook mijn kapsel? lekker gemakkelijk
Bedankt iedereen om te antwoorden ook al een iets om niet meer over te piekeren :)
HalloMisschien moet je eerst overleggen met de make-up artist die je gaat inhuren. Ik ben er zelf één en weet dat het soms nodig is het haar (zoals aan de oren, het voorhoofd) vast te spelden zodat het voor ons niet in de weg hangt en dat we jouw haar niet besmeuren :) Evt. eerst een wasbeurt en handdrogen, dan de make-up en daarna de final touch bij de kapper :) Veel succes en veel geluk!
Hallo
Misschien moet je eerst overleggen met de make-up artist die je gaat inhuren. Ik ben er zelf één en weet dat het soms nodig is het haar (zoals aan de oren, het voorhoofd) vast te spelden zodat het voor ons niet in de weg hangt en dat we jouw haar niet besmeuren :) Evt. eerst een wasbeurt en handdrogen, dan de make-up en daarna de final touch bij de kapper :) Veel succes en veel geluk!