Terug naar overzicht
Dag Kimberly,Een dikke proficiat met de grote stap die jullie volgende zomer gaan zetten.De feestzaal is idd. een zeer toffe gelegenheid om een huwelijksfeest te laten doorgaan.Zoals je zegt is een dj belangrijk om een feest te doen slagen en de keuze is moeilijk als je niemand kent.Wees dus tijdig maar neem ook weer niet de eerste /de beste.Ga met de dj's praten en je voelt direct of de klik er is.Een gesprek is alvast een mooie start.Wens je meer info??Neem gerust een kijkje op www.partysound.be of stuur een mailtje naar info@partysound.beVriendelijke groeten, Bart...PARTYSOUND
Dj Roan uit menen is geen onbekende voor mij en als ik je 1 DJ kan aanraden dan is het Roan.Roan werkt met meerdere dj's dus zorg dat je ooki Roan zelf op je feest hebt als dj en daar zul je zeker geen spijt van hebben, integendeel.
Wij trouwen op 4 juli dit jaar , ook in vijverhof zaal de waterkant , ik hoor alleen maar goede dingen van de zaal dus hopen maar dat dit klopt e :-)
hoelang op voorhand hebt u de zaal vast gelegd?
Februari 2013 zijn we eerste keer geweest en kort erna vast gelegd
Alvast Proficiat Kimberly , Wij stellen ons hierbij graag voor , Wij zijn MEL productions DJ team uit het Gentse, Daar wij meerdere Dj 's aan het werk zetten hebben wij de trouven zoals een reserve werking , en voor iedere stijl een gepaste Top dj .Ook bij ons geen verassingen een vaste prijs , en alles zit in deze prijs inbegrepen .Graag contacteren wij u verder voor een persoonlijk gesprek . Muzikale groeten Mel productions www.melproductions.be
Alvast Proficiat Kimberly ,
Wij stellen ons hierbij graag voor , Wij zijn MEL productions DJ team uit het Gentse,
Daar wij meerdere Dj 's aan het werk zetten hebben wij de trouven zoals een reserve werking , en voor iedere stijl een gepaste Top dj .
Ook bij ons geen verassingen een vaste prijs , en alles zit in deze prijs inbegrepen .
Graag contacteren wij u verder voor een persoonlijk gesprek .
Muzikale groeten
Mel productions
www.melproductions.be
Beste KimberlyIkzelf ben ook Dj en ken persoonlijk ook Dj Roan ik kan hem enkel maar aanbevelen is top.
Vijverhof leuke zaal en over Roan horen we altijd goede reacties. =)