Terug naar overzicht
wat vinden jullie van dit liedje als openingsdans?
cascada: everytime we touch (slow)
kan hier geen link van you tube posten precies
http://www.youtube.com/watch?v=FL0bjwez8mg
Eventjes uittesten met jullie tweetjes, denk ik.Er zit namelijk geen repeterend ritme in om lekker op te wiegen.Het is eerder een ballad dan een slow.Indien jullie zich echter goed bij dit nummer voelen, waarom niet.grtz
't Is niet echt mijn ding, ik vind het persoonlijk zo'n liedje van 10 in een dozijn en ook een beetje te zeemzoetig.Maar als jullie dat goed vinden, waarom niet! 't Is ook niet dat het slecht is. Neem iets waar jullie je allebei goed bij voelen. En als het dit nummer is, dan moet je het doen.Maar als ik van jullie was, op youtube kan je uit duizenden nummers kiezen...Misschien dat jullie nog iets leuker vinden?Maar zoals gezegd, neem iets waar jullie alletwee achterstaan en als het dit nummer is, moet je dat zeker doen
Enkele maanden geleden had een koppel dit als openingsdans.Groeten,Thierry Heldenberghwww.trouwfuif.com
Vind het een mooi nummer maar iets te veel op en neer gaan qua tonen. Op een bepaald moment stoor ik mij eraan,vandaar dat ik het ook geschrapt heb voor tijdens onze ceremonie..
Supermooi vind ik... toontje dat blijft hangen, dus ideaal voor een openingsdans
Wij hadden dit oorspronkelijk als openingsdans voorzien, maar nu ben ik er niet zot meer van.Dus snel snel opzoek naar een ander liedje want vandaag hebben we onze 1ste danslessen.