Nu Online
Momenteel zijn er 637 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidstaart

3-2-2014 13:36:00
hoe laat snijden jullie de bruidstaart aan?
onze avondgasten komen om 20 u maar omdat we ook met wat kindjes zullen zijn op het feest wil ik het allemaal niet te laat beginnen.
ik zou graag eerst de taart doen en dan de dansavond inzetten.
hoe doen jullie dat?
onderbreken jullie het dansen voor de taart? of beginnen jullie pas laat met dansen?

kelly
16-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 629

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik3-2-2014 14:13:25

Eerst de taart, daarna het dansfeest, is meestal de beste aanpak.
Het hoeft niet, maar indien je de taart tijdens het dansfeest laat oprukken, mag je er van op aan, dat het overgrote gedeelte van je gasten, zich aan tafel gaan zetten.
Met een lege dansvloer en gebroken sfeer als gevolg.
Hoe vroeger je start, hoe vroeger de avond gepasseerd zal zijn.
Je gasten hebben enkele "behoeften" wat betreft eten, drinken, hun favoriete dansmuziek.
Zijn deze allemaal vervuld, dan is het meestal voor hen het tijdstip om naar huis te gaan.
grtz

Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik3-2-2014 14:14:02

Heyla,

bij ons zal het als volgend lopen:
aankomst avondgasten 21.00u
verwelkoming + speeches: 22.00u
opening dessertenbuffet+binnenkomst taart: 22.15 u
openingsdans: 22.45 à 23.00u

zo zou het moeten lopen ongeveer ;)

ik vond het eerst ook wat laat maar dat komt omdat je de mensen in twee delen laat toekomen en je moet er toch heel wat begroeten hé. Daarbij komt nog dat we niet wilden beginnen met dansen om dan terug te onderbreken, ik zou maar bang hebben dat de boel stilvalt.

Ine
28-6-2014
 Meld misbruik3-2-2014 14:35:48

Hier start het avondfeest ook om 20u ..

We hopen dan tegen 21u te taart aan te snijden (of vroeger, ligt eraan hoe snel alle gasten aankomen + begroet zijn).
En dan rond 21:30u start dansfeest..
Wil zeker het dansfeest niet onderbreken .. Zou zonde zijn van de (hopelijk) goede sfeer.
Nu alleen nog een liedje ofz vinden voor de bruidstaart binnen te laten komen. Heb al op site's gezocht maar allemaal van die "speciale" muziek :p

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...