Terug naar overzicht
Het ziet er goed uit! Alleen staat je man wel lang onder de douche... Succes en geniet ervan!
dank je wel katriennja ik wil hem echt de tijd geven,tegen da hij overal geschoren is waar hij zich wil scheren ;)hij kan aardig lang in die badkamer blijven hoor ;)en sedert hij gestopt is met roken verzorgt hij zijn huid met vermoeidheidscréme van nivea,ik heb echt een nieuwe jurgen sedert hij die sigaret niet meer aanraakt :pde meesten zagen dan over wij DE vrouwen,haha.ik heb genoeg met een half uur,met dat ik mijn haar niet de dag zelf mag wassen win ik wat tijd :)voor de rest ben ik best tevreden,nuja het komt niet op een kwartier na of vroeger ;)
En is een half uurtje genoeg voor foto's?
als je de strandfoto's bedoeld jolien dan wel,hoef zoveel foto's ook weer niet ;) in kortrijk zelf nemen we een 3 kwartier tot 1 uur :) denk wel dat dit voldoende zal zijn.de foto's aan zee worden door zijn nonkel getrokken.we hebben de belangrijkste foto's door een fotografe in kortrijk,ben al tevreden :)
Ahja oeps had ni gezien dat je ervoor ook al foto's liet trekken Dan zal het inderdaad wel genoeg zijn.
Ahja oeps had ni gezien dat je ervoor ook al foto's liet trekken
Dan zal het inderdaad wel genoeg zijn.