Terug naar overzicht
Dag NeleD&D Creations zegt me wat, maar ik weet totaal niet wat...Familyprint is dat in Merelbeke? Als dat zo is hebben mijn schoonbroer en zijn vrouw het geboortekaartje van hun dochtertje daar laten afdraaien. Ze waren niet zo tevreden over de vriendelijkheid.Van de Meander heb ik al goede commentaren gehoord, maar heb ook al gehoord dat ze duur zijn. Ik heb er geen ervaring mee!Van de andere heb ik nog niet gehoord!Veel succes nog!GroetjesVeroniek
Hoi Nele,Stuur mij eens een mailtje en dan stuur ik je een offerte door van onze uitnodiging van D&D creations. Kortom we waren er heel tevreden van.Debrareeds 150 dagen getrouwd
Ik ken enkel Meander.Wij zijn daar enkele weken geleden geweest, maar ik vind ze echt te duur. Goedkoopste uitnodiging dat wij daar gezien hebben was er eentje van 7.9 euro/stuk. Dat vinden wij er net iets over. Toch voor een uitnodiging, ten slotte gooit toch bijna iedereen dit weg.Wij zijn ook langsgeweest bij 3-link in Erpe-Mere. Deze vrouw heeft er volgens ons wel verstand van, maar ze komt over als een heel verstrooid persoon. Typisch voor een 'kunstenaar' zeker.. Als je interesse hebt, let me know en ik zoek de gegevens wel even op.Isabel & Hans01/09/07
Mijn ervaring is dat drukkers zelden echt originele kaarten hebben. Het is vaak zo cliché en seriewerk. Ik heb goede ervaring met Regine De Loose, een ontwerpster in Gent. Kijk eens op www.la-voila.be in de rubriek "vive la fête"
@ Debra: zou je es die offerte naar mij willen sturen? Wij gaan er volgende week langs en dan heb ik toch al iets of wat een idee van. mijn mailadres is: kim_sacca@hotmail.comVoor de rest wil ik even zeggen dat wij gsteren naar Univers Familyprint zijn geweest in Merelbeke en ik moet zeggen dat ik het net een heel vriendelijke mevrouw vond die ons een offerte heeft opgemaakt.GroetjesKim
Hey Kim, wij zijn ook op zoek naar een drukkerij in/rond Gent. Waren jullie tevreden van familyprint?Gr,