TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
18-8-2006
|
7-1-2007 15:53:36
Hela,
De Moderna op de N8 in Schepdaal... Voor de rest Pierre-Yves in Brussel. Je hebt er ook één op de Vismakrt in Leuven... Veel succes!
|
|
nadia
|
7-1-2007 16:35:58
hallo
Ik heb mijn kleed gekocht bij Maxim's Couture in Aarschot. Ze hebben ook een winkel in Mechelen. Ze hebben jurken van verschillende ontwerpers en zijn steeds vriendelijk!!
De winkels van Linea Raffaelli zouden ook de moeite zijn. In Leuven heb je er 1 op de vismarkt.
Succes in je zoektocht
Nadia 160607
|
|
Griet
23-6-2007
|
7-1-2007 18:25:06
Ook ik heb mijn kleedje bij Maxim's Couture in Aarschot gevonden. Op 4 april mag ik mijn kleedje terug gaan passen.Ik ben (tot nog toe) er heel erg tevreden over!
Griet www.chrisengriet.be 23.06.'07
|
|
Veerle
|
7-1-2007 20:57:25
Dag Joke,
ik heb mijn kleed gekocht in Moderna in Schepdaal. We gingen eerst nog een aantal andere winkels bekijken, maar ze waren er zeer vriendelijk, ik heb veel mogen passen, kreeg eerlijke commentaar en heb daar mijn droomkleed gevonden!
Alvast veel succes en groetjes,
Veerle 25.08.07
|
|
Sissi
26-5-2007
|
8-1-2007 8:27:25
Hey,
Ook ik kan je Moderna aanraden. Heel vriendelijk ook na verkoop. Bij Pierre-Yves in Brussel zijn ze wel vriendelijk maar heel opdringerig.
Groetjes, Sissi
|
|
catherine
22-9-2007
|
5-2-2007 16:46:07
Hallo,
Ik was samen met mijn beste vriendin naar Brussel getrokken voor mijn jurk. Wel Sissi, jij moet geluk gehad hebben bij Pierre-Yves, want hoe ze ons daar ontvangen hebben was beneden alle peil. Ik had geen idee wat ik wou, ik wist enkel dat ik geen (volledig) wit kleed wou. Ik ben ook niet van de magersten, maat 46, dus ook op dat gebied wist ik niet wat wel of niet kon. De verkoopster heeft me een boek in devhanden geduwd met de mededeling "maar hier zitten geen gekleurde jurken in", en daarna heeft ze mij door de winkel geleid, enkel de deuren van de kasten geopend, zonder ook maar een jurk te tonen. En dan, toen ik op het punt stond te vertrekken toont ze me uiteindelijk 2! rekken vol gekleurde jurken. Maar wat me het meest tegen de borst stootte: aangezien ik perfect tweetalig ben en mijn vriendin franstalig, sprak ik frans; zij zijn er vanuit gegaan dat ik geen nederlands verstond, en ze waren achter mijn rug in het nederlands bezig.Mij zien ze daar niet terug. Maar bon. Uiteindelijk kwamen we terecht bij Le Louvre, Vlaamsesteenweg 61 ook in Brussel. Wat een verschil. De verkoopster heeft mij onmiddelijk goed geholpen, heel eerlijk over wat me wel en niet zou passen. Ze heeft me zelf overtuigd jurken te passen die ik normaal niet zou gepast hebben, en hoewel ik niet de bedoeling had al iets te kopen, ben ik op de perfecte jurk gestuit, en de prijs was zelf half zoveel als ik verwacht had. Ik ben dus vol lof over Le Louvre. Het zijn misschien niet de merken die je in alle magazines tegenkomt, maar ik raad jullie zeker aan daar eens een kijkje te nemen. Groetjes, Cat
|
|
Ine
18-4-2009
|
4-10-2008 18:47:47
hey,
Vandaag ook gestart met trouwkleed-jacht. Enkele winkels gedaan om eens te kijken. Als je eens naar Pierre-Yves wil gaan, zou ik zowiezo die van Aalst kiezen en niet die van Brussel. Groot verschil qua vriendelijkheid en aanpak.
groetjes,
Ine
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|