Terug naar overzicht
Je kan steeds een ceremonie vragen bij huis van de mens ;) nu wij trouwen ook enkel voor de gemeente. maar onze dag is wel gevuld :P
kijk es op de website van plus one events. Wij hebben hiervoor geopteerd en zijn er super content van. Het totaal pakket gaat ons minder kosten dan de Kerk, het wordt heel persoonlijk, we moeten ons nergens iets van aantrekken en alles wordt super geregeld.groetjesDorien
Ik heb (samen met mijn mama) onze ceremonie in elkaar gestoken. Mijn neef zal die voorgaan en we houden onze ceremonie in onze feestzaal.
Dag Paulien,Ik kan jullie ook zeker helpen bij de voorbereidingen van jullie ceremonie. Neem gerust een kijkje op www.boboda.be/alternatieve-ceremonie. Jullie kunnen altijd een vrijblijvend kennismakingsgesprek vastleggen als jullie interesse hebben. Groetjes,EllenBoboda Weddings & Events
Beste Paulien,Ik weet niet van waar je afkomstig bent. Maar wij doen onze ceremonie in de fijnproeverstuin in Broechem. Het is een prachtige tuin in een serre. Je hebt er echt het gevoel buiten te zitten, maar zit er droog en warm (er zijn warmtelampen). We hebben er in het verleden al ons zoontje zijn doopfeest gedaan en het is echt de moeite. Groetjes Thannée
Beste Paulien,
Ik weet niet van waar je afkomstig bent. Maar wij doen onze ceremonie in de fijnproeverstuin in Broechem. Het is een prachtige tuin in een serre. Je hebt er echt het gevoel buiten te zitten, maar zit er droog en warm (er zijn warmtelampen). We hebben er in het verleden al ons zoontje zijn doopfeest gedaan en het is echt de moeite.
Groetjes
Thannée
Inderdaad, huis van de mens kan misschien iets voor jullie zijn. Wij hebben onze viering door hen in elkaar laten steken en waren erg content. Ze doen het ook volledig gratis, wel handig na zo'n heel bouwavontuur