Terug naar overzicht
Bij ons begint receptie met aansluitend diner om 18u30.De feestzaal heeft ons aangeraden om de avondgasten vanaf dessert van 22u00 te laten komen.Om 18u aan tafel is toch wel vroeg denk ik...
wij hebben receptie van 17.30u-19udiner van 19u15en avondgasten die voor het dansfeest en dessertenbuffet komen om 22.30u
wij hebben receptie van 17.30u-19u
diner van 19u15
en avondgasten die voor het dansfeest en dessertenbuffet komen om 22.30u
Bij ons zal het volgende voorzien zijn:Receptie: 17.00-19.00Diner: 19.00 - 20.30Ontvangst avondgasten: 21.00Opening dessertenbuffet: 21.45
Bij ons komen de avond gasten om 21u toe dj's das ni echt laat se
Bij ons komen ze toe om 21.30 uur ... Ik had ze ook liever iets vroeger gehad, maar dit was het maximale dat ik er uit kreeg bij de zaal :-) 21.30 uur vind ik nu nog wel goed te doen eigenlijk :-)
Bij ons begint de receptie maar om 19u. Om 20u ongeveer aan tafel. Maar wij hebben geen gasten meer die we enkel voor dessertbuffet uitnodigen.
Is maar dat de kindjes ook aanwezig zijn. is dit dan niet te laat voor hun? hmm der komt zoveel bij kijken :D idd 6 uur vond ik ook best vroeg om al te tafelen.. of we moeten met onze catering afspreken dat het maar een uurke en half vol en té is?
Enkel de oudste kindjes van mijn zussen komen mee en de zaal heeft nog een klein kamertje waar ze kunnen slapen als ze moe zijn. Dus voor de kindjes maakt het bij ons niet zoveel uit hoe laat het begint.
bij ons komen de laatavondgasten ook om 22uur. zo kunnen mijn collega's met de late shift ook er bij zijn.
Hey, bij ons is de receptie van 16u30 tot 18u30, diner van 19u tot 21u30 en om 21u30 mogen de avondgasten aansluiten voor het dessert.