Terug naar overzicht
pizzamobiel? Weet wel niet of het duur is...
Wij hebben ongeveer hetzelfde Flo. Wij hebben frietjes, pasta en pizza. En volledig binnen het budget :-) Kijk maar even op snackstore.be
http://www.ardore.be Wij hebben hier een pizzaman besteld. Komt aan huis en maakt pizza ter plaatse. Alles met verse producten.
hallo tinka,is dit feest al doorgegaan? En is het meegevallen? Ik ben gewoon een beetje bang dat mensen lang gaan moeten wachten als er 80 pizza's gebakken moeten worden...bovendien is er geen buitenruimte aan de zaal dus dan staan ze eigenlijk buiten op de parking aan de overzijde van de straat...ik denk er nog eens over na.
Hallo,wij trouwen pas in 2017 maar zouden ook kiezen voor frietjes en pizza.Kan iemand mij vertellen hoeveel budget je hiervoor +/- moet rekenen per persoon?En dezelfde vraag als Flo, moeten de mensen lang wachten?
Hello dames. Feest net voorbij. Pizza's waren heel lekker. Ze blijven gewoon bakken. Telkens een andere pizza. Ze snijden hem meteen in stukken. Het is de bedoeling dat je van alles wat proeft. Niemand moest wachten hoor. Alles super vers. Bakken waar je maar wil. Kostte 15 euro pp. Waren wel maar met 30. Prijs zakt als je met meer bent. Leuke formule hoor!