Terug naar overzicht
Danku voor dit liedje! ik wou zo geen dans omdat ik geen liedje geschikt genoeg vond om de band tussen mij en mijn papa te omschrijven en nu heb er ook eentje gevonden
Ooo ben blij dat er iemand hetzelfde voelt als ik bij dit liedje , ik vind het prachtig !!
Het is inderdaad een prachtig liedje hé, ik heb dit ook gekozenvond ook niets wat direct paste en ook van de eerste keer ik het hoorde meteen verkocht
Het is inderdaad een prachtig liedje hé, ik heb dit ook gekozen
vond ook niets wat direct paste en ook van de eerste keer ik het hoorde meteen verkocht
Hey, hier net het zelfde. Dit liedje staat bij ons al meer dan een half jaar vast als intrede lied voor de kerk. Mijn papa gaat mij weg geven. En gaat dit ook gebruiken voor de papa dans. En da word den enigste dans dat we daarna gaan doen. ;-). Liefs Caroline
Heel mooi maar ik zit dan gewrongen met het feit dat mijn man dan met zijn moeder danst...
Hier ook meteen verkocht na het horen, dat stond al vast voor onze openingsdans :)
voor mij ook de papa-dochterdans! super e!
Wat een geweldig mooi liedje. Ik moest een traantje wegpinken. Wij wouden eigl na de openingsdans niet met ons ouders dansen omdat de band met mijn mama en mijn aanstaande niet zo goed is (vooral mijn mama is geen voorstander van het huwelijk) en mijn aanstaande zijn vader is overleden en hij vindt het raar om mij met stiefschoonpapa te laten dansen.Maar nu ben ik toch erg hard aan het twijfelen, want als ik dit liedje hoor, wil ik wel heel erg graag met mijn vader dansen. Maar wat doen jullie dan met de dans van jullie aanstaande met zijn mama, want ik heb al zitten googlen maar vind niet nog zo'n pakkend liedje.Of misschien dit liedje gebruiken wanneer mijn papa mij weggeeft - maar dan had ik het liedje 'zij' van marco borsato al in gedachtenGroetjes
Dat hadden wij ook... Mijn papa kan niet zo goed engels dus ik heb hem de tekst achteraf gegeven in het nederlands
Prachtig lied!
Ik vind dit liedje ook echt geweldig! Maar mijn man danst dan met zijn moeder op hetzelfde moment en dan vind ik dat wel jammer dat er voor haar helemaal geen boodschap in zit. Mijn vriend zou graag 'have a little faith in me' hebben om op te dansen maar dat is dan weer iets dat ik niet (meer) zie zitten nadat vrienden van ons deze ook gedanst hebben met hun ouders na hun openingsdans.