Terug naar overzicht
Chantal,Je bent niet de enige die op zoek is naar het perfecte bruidskapsel:-)Ik heb héél lang sluik haar zonder pony en ik zit te twijfelen of ik mij geen rechte pony zou laten knippen. Langs de andere kant ben ik wild van krullen maar na talloze pogingen om mijn krullenbos een ganse dag te kunnen houden begin ik daaraan ook te twijfelen. Heb ergens wel een een leuk bruidskapsel gezien waarvan de pony recht is en de rest op héél grove krullen met een simpele tiara erin. Tenzij je natuurlijk een opgestoken kapsel wilt. Maar ik vind de combinatie van pony met grove losse krullen wel een ideale match. Heb onlangs mijn lange haar laten uitbrushen + met stijltang echt héél sluik getrokken en ondanks dat het glansde en er supergezond uitzag was het zelfs voor mij wat gewoontjes. Heb al een kleine verzameling speldjes en tiara's gekocht maar ik vrees dat ze definitief in de kast zullen belanden.
Hey dames,misschien moeten jullie es kijken op pinterest? Ik heb daar ook vee inspiratie gevonden.Die foto's hebben ik dan doorgestuurd nr mijn kapper en zij heeft er iets moois van gemaakt.Groetjes
inderdaad pinterest! :) als je trefwoorden in het engels ingeeft, krijg je het meeste resultaten! Maar in het nederlands staat er ook best veel op ;) x