Terug naar overzicht
kelly ollevier ;-) heeft een schoonheidssalon Naturellevin oostende.zij doet ook mijn make-up
Dank u wel Tiffany, ik zal morgen eens informeren bij haar.Veel succes nog met je voorbereidingen :-)
hello!mocht je je kapsel en visagiste bij dezelfde persoon willen: hairstudio Enjoy!daar kan je-ik dacht- voor €52 geschminkt worden en een proef sessie zit erin.Anders moet je eens extra informeren:Torhoutsesteenweg 28/B, 8400 Oostende059 43 76 77succes nog!
dat is ook heel interessant, dank je voor de tip Cathrine ;-)
Nagelateljee oostende, torhoutsesteenweg. Ze staan ook op facebook. Het meisje Julie die er werkt doet prachtig werk! Goedkoop ook ;-) Groetjes
Hallo, ikzelf doe het bij een studente die nu nog naar de make up school gaat. Zij vraagt 15 euro.groetjesEn succes met de rest van de planningen !
dank je wel voor jullie tips, beste bruidjes :-)
Dag bruidjes,Ik heb dus dezelfde vraag... Bij Naturelle is het niet mogelijk gezien ik op een vrijdagvoormiddag geshminkt dien te worden. Haarstudio is ook niet mogelijk gezien ik al iemand heb die m'n haar zal doen.Ik zoek een betaalbaar iemand die op de dag zelf aan huis komt. Voor proef kan ik me gerust verplaatsen!Alvast bedankt,Sanne
Dag bruidjes,
Ik heb dus dezelfde vraag... Bij Naturelle is het niet mogelijk gezien ik op een vrijdagvoormiddag geshminkt dien te worden. Haarstudio is ook niet mogelijk gezien ik al iemand heb die m'n haar zal doen.
Ik zoek een betaalbaar iemand die op de dag zelf aan huis komt. Voor proef kan ik me gerust verplaatsen!
Alvast bedankt,
Sanne