Terug naar overzicht
Hey,Restaurant Vina Clara in Borgerhout is zeer goed, niet te duur en je kan het volledige restaurant (+/- 18 personen) boeken. Het restaurant bevindt zich in een oud herenhuis dat mooi is gerestaureerd.
Marcel aan het MAS is heel lekker en heeft aparte kleinere zaaltjes.Rimbaud aan de Hessenbrug kan je bijna vullen denk ik met jouw aantal mensen :-)Volef's op de OUde Leeuwenrui is heel gezellig en lekker en je kan heel veel bespreken met de chef.I Migliori op 't Eilandje is lekker, maar daar zit je gewoon mee in de zaal denk ik.De Troubadour in Berchem is superlekker en heeft een aparte zaal volgens hun site.Marie in de Boomgaardstraat is gezellig en lekker.Op Zurenborg zijn er ook veel leuke adresjes: Karwij, Cuichine, ...In Deurne ken ik niet veel (ben wel benieuwd naar andere goede adresjes rond Antwerpen :-))
@Eline, dankje voor deze tip! Wij wonen daar namelijk heel erg dicht bij, en is ook heel dicht bij de zaal van ons avondfeest, dus ik ga daar zeker eens horen!@Marieke, ook merci voor de vele ideeen!