Terug naar overzicht
Dag Caroline,Ik ken er eentje maar dan specifiek voor de moeders. Het heet "les yeux de ma mère" van Arno. Hangt er vanaf of je dit genre leuk vindt of niet.Groetjes
ik neem een liedje van de musical west side story:our children
Bedankt lieve ouders van Vader Abraham-------------------Waar m’n wiegje heeft gestaan’t is niet ver hier vandaanheeft geluk me omringt al die jarentussen bloesem en bomenkon ik zorgeloos dromenen geluk kon ik daar al gaan sparen‘t was op een heel klein stationwaar m’n leven begon‘k leerde daar van m’n ouders toen lopendaar vertrok toen m’n trein‘k moet er dankbaar voor zijnnu ben ik groot maar eens was ik klein.Bedankt lieve oudersBedankt voor het levenBedankt lieve oudersVoor wat u mij hebt gegevenIk begrijp nu pas goedWat u voor mij hebt gedaanBedankt dat mijn wiegjeIn uw huis eens mocht staan.U had om mij wel eens verdrietMaar dat weet een ander nietToch bleef u van mij altijd houdenIk kreeg van God een lieve vrouwEn een kind waar ‘k veel van houWaar ik samen m’n leven mee bouwdeIk denk weer terug aan het stationWaar m’n leven toen begonWaar de trein voor het eerste toen ging rijdenWe kenden vreugde en pijnIk zal er dankbaar voor zijnNu ben ik groot maar eens was ik klein.Bedankt lieve oudersBedankt voor het levenBedankt lieve oudersVoor wat u mij hebt gegevenIk begrijp nu pas goedWat u voor mij hebt gedaanBedankt dat mijn wiegjeIn uw huis eens mocht staan.Bedankt lieve oudersBedankt voor het levenBedankt lieve oudersVoor wat u mij hebt gegevenIk begrijp nu pas goedWat u voor mij hebt gedaanBedankt dat mijn wiegjeIn uw huis eens mocht staan-------------Groetjes,Ilse12 mei 2007