Terug naar overzicht
Kringwinkel? Of misschien heeft je fotograaf wel zo eentje?
in een kringwinkel of tweedehandswinkel zal je er zeker een vinden. die kan je dan eventueel nog schilderen / spuiten zoals je het mooi vind!
Dit is inderdaad altijd een leuk item! Zo heb je van iedereen een foto en het gaat heel vlot!Ik gebruik dit ook op reportages, ik vond mijn twee kaders op kapaza of 2dehands.be.... Je moet geluk hebben om een mooie grote te vinden tegen een betaalbare prijs...Greetz,Christ Vilez
Dit is inderdaad altijd een leuk item! Zo heb je van iedereen een foto en het gaat heel vlot!
Ik gebruik dit ook op reportages, ik vond mijn twee kaders op kapaza of 2dehands.be....
Je moet geluk hebben om een mooie grote te vinden tegen een betaalbare prijs...
Greetz,
Christ Vilez
Ik zou heel graag van alle gasten een foto hebben maar ik vrees er een beetje voor dat het niet vlot genoeg zal gaan... Foto's op avondfeest worden niet door een professional genomen maar door een vriend en een vriendin.
Mijn vriendin heeft dit ook gedaan op haar huwelijk. Dit werd gedaan toen de gasten toekwamen. We werden per koppel getrokken en dit ging vrij snel hoor.
Een tip: doe dat bij aankomst van de gasten, voor dat ze jullie begroeten, voor dat ze een glas champagne krijgen...
Bedankt voor de tip!
Pff, nu hoor ik van vrienden dat ze liever niet hebben dat we hetzelfde doen als zij...Ik wil niet werken met attributen zodat ze zich kunnen "verkleden"; zijn er andere alternatieven? Of nemen we een gewone foto van de gasten bij binnenkomst?
Maar dat met die kader wordt zo vaak gedaan, dus ik snap echt niet waar ze problemen over maken. Zo uniek is dat helemaal niet.. Maar wel leuk en stijlvol dus eventueel toch nog s praten met je vrienden erover?Of je kan bv wel andere attributen gebruiken, zoals dit: http://www.trouwartikelen.nl/receptie/wegwerp-camera-br...
@Lies: heb je een bepaald thema waar je mee werkt. Anders daarrond iets zoeken dat je kan doen. Geen fotokader maar misschien een spandoek en iedereen als koppel daarvoor zetten. Ik denk da ik een goal ga zetten en iedereen als koppel in de goal ga laten staan.
Nee we hebben geen thema. Decoratie gaat zowat in wit en rood zijn; tafelnamen misschien verschillende soorten snoep...Ik zoek nog even verder
Kijk eens op deze site: http://www.arnhemsmeisje.nl/2011/05/03/10-alternatieve-... Hier heb ik ons idee opgedaan om met een krijtbord te werken. Nu nog een perfect krijtbord vinden en het is klaar. Dit zie je minder dan de typische foto's met een kader.
Bedankt voor de tip Melissa maar vrees dat het aanschuiven zal worden als iedereen een boodschap op het bord gaat schrijven.