Nu Online
Momenteel zijn er 623 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dans na openingsdans

6-2-2014 22:46:36
Goedenavond bruiden en gommen in spe,

Nog eens een vraagje: na de openingsdans zal ik met mijn papa en mijn man met zijn moeder dansen; daarna ik met mijn schoonvader en mijn man met mijn mama.
Op de moment dat ik met schoonvader en mijn man met mijn mama danst, gaan mijn papa en schoonmoeder dan terug op hun stoel zitten of dansen ze samen of gaan ze iemand van de gasten halen?

Sorry voor deze misschien stomme vraag maar ik heb hier geen ervaring mee.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groetjes

Lies
24-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 962

wendy
24-5-2014
 Meld misbruik7-2-2014 7:41:52

Hallo,

Over de volgorde hier ben ik nog niet uit , maar denk wel dat het de bedoeling is dat je de dansvloer vult, je kan hun ook samen laten dansen en dan bij de wissel allemaal nieuwe mensen erbij halen .

Hier hadden we voorlopig in gedachten
Openingsdans ( over de helft van liedje komen onze 2 zoontjes erbij)

Dan ik met mijn mama ( op het lievelings liedje van mijn papa = overleden )
In de helft komt mijn man en schoonvader op de dansvloer en doen een wissel
Ik met schoonvader en man met mama,
3de liedje mama en schoonvader en wij gaan de getuigen halen
Bij de wissel halen zij hun partners en wij " vrijgezellen " dan roept de Dj ook af dat alle mensen die elkaar zo graag zien als het bruidspaar, zich op de dansvloer mogen begeven ;-)

Groetjes

Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik7-2-2014 8:26:23

Goh bij ons is het redelijk gewoon denk ik:
openingsdans op 'ons' liedje