Terug naar overzicht
Hallo, Over de volgorde hier ben ik nog niet uit , maar denk wel dat het de bedoeling is dat je de dansvloer vult, je kan hun ook samen laten dansen en dan bij de wissel allemaal nieuwe mensen erbij halen .Hier hadden we voorlopig in gedachten Openingsdans ( over de helft van liedje komen onze 2 zoontjes erbij)Dan ik met mijn mama ( op het lievelings liedje van mijn papa = overleden )In de helft komt mijn man en schoonvader op de dansvloer en doen een wisselIk met schoonvader en man met mama,3de liedje mama en schoonvader en wij gaan de getuigen halen Bij de wissel halen zij hun partners en wij " vrijgezellen " dan roept de Dj ook af dat alle mensen die elkaar zo graag zien als het bruidspaar, zich op de dansvloer mogen begeven ;-) Groetjes
Goh bij ons is het redelijk gewoon denk ik:openingsdans op 'ons' liedjedan dans met ouders (ik met papa en dan schoonpapa + mijn verloofde met mama en dan schoonmama) en dan zo verder uitbreiden, ik denk eerst broers/zussen (ook getuigen en zo verder). voor de tweede dans hebben we gekozen voor de openingsdans van mijn mama en (stief)papa: clouseau; heb ik ooit gezegd, vond ik wel mooi....en dan een stevig dansnummer....groetjes
Ja Dorien, maar op het moment dat jij dan met de schoonpapa danst en je verloofde met jouw mama; dansen jouw papa en zijn mama dan samen of halen zij al andere gasten?
Deze halen dan weer andere gasten, zoals bijvoorbeeld hun broers/zussen, eventueel de andere kinderen of misschien zelfs vrienden.
hier eerst onze openingsdans , dan dans ik met mijn zoon is ook mijn getuige , nadien met mijn man zijn getuige en dan met mijn andere zoon , mijn man danst met vrouw van zijn getuige , mijn zoon zijn vriendfin en dan wss met zijn zusheel bewust geen ouders of schoonouders
hier eerst onze openingsdans , dan dans ik met mijn zoon is ook mijn getuige , nadien met mijn man zijn getuige en dan met mijn andere zoon , mijn man danst met vrouw van zijn getuige , mijn zoon zijn vriendfin en dan wss met zijn zus
heel bewust geen ouders of schoonouders
Wij zullen na onze openingsdans met de ouders en de schoonouders dansen en vanaf dan zal de DJ zeggen dat iedereen erbij mag komen zodat we niet eindeloos mensen moeten gaan halen