Nu Online
Momenteel zijn er 623 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dans na openingsdans

6-2-2014 22:46:36
Goedenavond bruiden en gommen in spe,

Nog eens een vraagje: na de openingsdans zal ik met mijn papa en mijn man met zijn moeder dansen; daarna ik met mijn schoonvader en mijn man met mijn mama.
Op de moment dat ik met schoonvader en mijn man met mijn mama danst, gaan mijn papa en schoonmoeder dan terug op hun stoel zitten of dansen ze samen of gaan ze iemand van de gasten halen?

Sorry voor deze misschien stomme vraag maar ik heb hier geen ervaring mee.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groetjes

Lies
24-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 962

wendy
24-5-2014
 Meld misbruik7-2-2014 7:41:52

Hallo,

Over de volgorde hier ben ik nog niet uit , maar denk wel dat het de bedoeling is dat je de dansvloer vult, je kan hun ook samen laten dansen en dan bij de wissel allemaal nieuwe mensen erbij halen .

Hier hadden we voorlopig in gedachten
Openingsdans ( over de helft van liedje komen onze 2 zoontjes erbij)

Dan ik met mijn mama ( op het lievelings liedje van mijn papa = overleden )
In de helft komt mijn man en schoonvader op de dansvloer en doen een wissel
Ik met schoonvader en man met mama,
3de liedje mama en schoonvader en wij gaan de getuigen halen
Bij de wissel halen zij hun partners en wij " vrijgezellen " dan roept de Dj ook af dat alle mensen die elkaar zo graag zien als het bruidspaar, zich op de dansvloer mogen begeven ;-)

Groetjes

Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik7-2-2014 8:26:23

Goh bij ons is het redelijk gewoon denk ik:
openingsdans op 'ons' liedje
dan dans met ouders (ik met papa en dan schoonpapa + mijn verloofde met mama en dan schoonmama) en dan zo verder uitbreiden, ik denk eerst broers/zussen (ook getuigen en zo verder). voor de tweede dans hebben we gekozen voor de openingsdans van mijn mama en (stief)papa: clouseau; heb ik ooit gezegd, vond ik wel mooi....
en dan een stevig dansnummer....

groetjes

Lies
24-5-2014
 Meld misbruik7-2-2014 10:34:44

Ja Dorien, maar op het moment dat jij dan met de schoonpapa danst en je verloofde met jouw mama; dansen jouw papa en zijn mama dan samen of halen zij al andere gasten?

Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik7-2-2014 11:29:42

Deze halen dan weer andere gasten, zoals bijvoorbeeld hun broers/zussen, eventueel de andere kinderen of misschien zelfs vrienden.

karina
14-2-2014
 Meld misbruik7-2-2014 12:52:56

hier eerst onze openingsdans , dan dans ik met mijn zoon is ook mijn getuige , nadien met mijn man zijn getuige en dan met mijn andere zoon , mijn man danst met vrouw van zijn getuige , mijn zoon zijn vriendfin en dan wss met zijn zus

heel bewust geen ouders of schoonouders

diny
21-6-2014
 Meld misbruik8-2-2014 10:59:20

Wij zullen na onze openingsdans met de ouders en de schoonouders dansen en vanaf dan zal de DJ zeggen dat iedereen erbij mag komen zodat we niet eindeloos mensen moeten gaan halen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...