Terug naar overzicht
Dat is eentje om te onthouden! Misschien stom maar ik ben bang dat de kleur afgaat op mijn kleed...Waar in Geel is dit Dorien? Hoelang op voorhand laat je het spraytannen best doen?
hier ook benieuwd waar in geelen ben je in cabine geweest of doen ze het met de hand sprayenik hoor dat je best aantal dagen voordien laat doen ?
hier ook benieuwd waar in geel
en ben je in cabine geweest of doen ze het met de hand sprayen
ik hoor dat je best aantal dagen voordien laat doen ?
En heb je een bepaald merk gebruikt? Ik lees veel positiefs van Infinty Sun en zou het ook eens vooraf willen proberen want ben er bang voor! Fijn dat het bij jou mooi en goed gegaan is!
Hier zei ze me dat hoe lang op voorhand ik nu even moet bekijken dus kijken of ik het vandaag het mooiste vind of pas morgen, dit verschilt van persoon tot persoon. Dus eigenlijk als je trouwt op zaterdag, ten laatste vrijdagochtend of donderdagavond en anders al woensdagavond. Dat is bij Pura Instituut te Geel (Oosterlo). Ze heeft een super goede site met alle prijzen. De tanning wordt handmatig gesprayd en je bent klaar op een kwartiertje voor je ganse lijf. Het merk dat ze gebruikte, weet ik wel niet. In principe gaat er niets af op je kleed maar het kan zijn dat je als je fel zweet aan de binnenkant wat ziet of onder je oksels maar dit gaat er na droogkuis vlot uit. In principe wordt de binnenkant van je armen ook mr lichtjes gedaan. Zweten zal ik waarschijnlijk toch pas 's avonds doen en dan is het al vrij donker dus daar maak ik me echt geen zorgen over.Op voorhand testen is belangrijk om de tint en duur op voorhand te bepalen, dus is zeker een echte aanrader!
mmm er vlot uitgaan met de droogkuis vind ik niet. ik heb nog steeds een beetje bruin onder mijn oksels op mijn trouwkleed.desondanks was ik ook heel tevreden over mijn spraytanning. ook wel belangrijk is dat je je goed scrubt op voorhand.