Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Online aankopen

7-2-2014 12:27:38
Hallo dames

Ik zie regelmatig sites passeren waar jullie spulletjes kopen zoals tiara's, enveloppedozen, bedankjes, enz...
Nu vraag ik mij af hoe jullie ervaringen daarmee zijn.
Op welke site hebben jullie iets gekocht en hoe viel de levering mee?
Ik vind bijvoorbeeld de strass stickers op de schoenzolen leuk, enveloppedoos enz...maar durf niet goed online te kopen

Danku!!

ann
5-7-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 817

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik7-2-2014 12:39:02

Ann, de strass stickers op de schoenzolen kan je zelf aan een prutsprijs (0,69 EUR) maken met strassklevertjes uit de Action.
Ikzelf heb online gekocht bij Glitzy Secrets, postpapierenzo.nl en stropdassen.org en ben van alledrie heel tevreden!

Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik7-2-2014 13:48:16

Ik heb al gekocht via E-bay, Light in the Box, trouwartikelen.nl, glitzy secrets en vistaprint, over alles heel tevreden!
Groetjes

Bieke
1-8-2014
 Meld misbruik7-2-2014 13:55:02

Hier versiering en bedankjes besteld via trouwartikelen.nl en uitnodigingen via kaartje2go.nl

evy

Meld misbruik7-2-2014 16:28:31

Hier super blij met Etsy (is wel verslavend) :)

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik7-2-2014 19:23:39

Haarkam bij glitzy secrets, bedankjes bij confetti.co.uk, bedankkaartjes met foto bij minted.com. Van alle online shops uiterst tevreden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...