Terug naar overzicht
Geel! :)
Hetzelfde 'dilemma' hier ... neem ik traditioneel witte of ga ik voor bordeaux schoenen (aangezien er bordeaux in mijn bruidsjurk zit).Moeilijk :-) Persoonlijk vind ik trouwen een leuke gelegenheid dus wil ik ook 'leuke' schoenen ... maar goed, toch is het traditionele soms veiliger :-)
Ik heb turquase schoenen gekocht , is ons kleurthema :-)
ik heb themakleur wit-rood en er zijn hier en daar rode steentjes in mijn jurk en ik heb rode pumps met een steentjes circkel gekocht ben er super tevreden mee en hubby ne rode das,da zal mooi zijn,ook onze taart is wit-rood zoals buiten als binnen de taart ;)ik zou voor geel gaan moest ik jou zijn,beke zot doen mag hee en altijd leuke herinneringen ;)grtjsss
Heb je een wit kleedje? Dan zou ik voor zwart gaan, ik vind geel en wit niet echt flatterend...
Ik kies ook voor gekleurde schoenen, zo kan ik ze na het huwelijk nog door dragen :-).
Ik zou voor gekleurde schoenen gaan. Ik zou nooit zwarte schoenen dragen voor een trouw. Veel te saai ;-)
Ik ga akkoord met Kim, hangt af van kleur van je kleedje...
Bedankt voor jullie reacties , mijn kleedje is crème kleurig . We willen ook graag dat iedereen zo een beetje een zelfde kleuraccent heeft in de kledij of accessoires. Kim , het wit en okergeel is wel heel mooi , als de kleding van onze kindjes bekijk . Maar het kan zijn dat het bij mijn kleedje niet echt een goede match is , dat zal ik eens moeten bekijken.
Ik heb zilveren pumps! Kan ik achteraf verder dragen!
Nathalie, neem je kleedje mee naar de schoenwinkel en vraag dat je het ergens kan aantrekken? Bij mij in de schoenwinkel heb ik dat al vaker gedaan! Ze laten de schoenen dan zelfs passen in het magazijn zodat niemand het ziet als je dit niet wil!
Ik heb ook een kort wit kleedje en dacht er ook aan om gekleurde schoenen te nemen, bij linea Raffaelli hadden ze gekleurde staan dus heb die gepast met mijn kleed en was wat ontgoocheld. En de verkoopster zei ook dat je let kort wit kleed moet oppassen want dat het voor een breuk kan zorgen. Maar toch blijf ik denken aan gekleurde. Probleem is dat ik tegen de volgende keer mijn schoenen moet hebben en zonder kleed vind ik dat moeilijk passen. Mss koop ik gekleurde, kan die toch altijd doordragen en dan mss kijken voor witte.
@Lies : Moeilijk om mijn kleedje mee te nemen , want bij men eerste pasbeurt moest ik zoveel mogelijk accessoires meebrengen , dus ook mijn schoenen. Ik ga een van de dagen eens naar de winkel rijden en neem dan het vestje mee van onze kids ,zodat ik het okergeel er eens kan bij houden om te kijken of het iets is . En dan eens bevragen aan de verkoopsters , die weten het ook wel . @ Katleen , ik heb bij het uitkiezen van mijn kleedje er ook gekleurde schoenen onder gedragen en dat viel eigenlijk zeer goed mee , ze gaven me bij Cermo ook die tip om misschien een kleurenthema te gebruiken bij iedereen en dit door te trekken naar de schoenen.