Terug naar overzicht
Daarnet bij onze plaatselijke bloemiste geweest met de vraag of ze planten verhuren om voor de kerk te plaatsen.
Het zijn een soort boompjes die versierd zullen worden en verplaatst worden naar de feestzaal zodat we ze ook daar kunnen gebruiken.
Ze vragen 40 euro per boompje (en we willen er 6). Is dit niet veel?
Hoeveel betaalden jullie voor de bloemen in de kerk? Wij willen een stuk op het altaar, een stuk links en rechts van ons en bloemetjes aan de stoelen.
Oei, dat is inderdaad veel geld.Denk dat het bij ons 25 euro per boompje is bij de bloemist.Wij nemen voor thuis en aan de kerk boompjes die mijn nonkel kweekt (doet dit in zijn vrije tijd) en dit spaart toch wat geld uit.Voor bloemstuk op het altaar heb ik nog geen idee; de parochie vroeg wel direct of we het laten staan maar ik heb beslist om dit stuk mee te nemen naar de zaal omdat ik vermoed dat dit toch ook wat gaat kosten en we toch ook versiering moeten hebben in de zaal :-)
Wij betalen 60€ voor het altaar stuk en 4 St. Voor bloempje aan de stoel,en onze boompjes kosten 14€ stuk te huren Grz
Mijn getuige is bloemiste. Ik heb mijn bloemen dus vrij goedkoop en alles hoe ik het wil. Ze is de max, ben nu in haar boeken aan het bladeren over wat ik wil. De boompjes komen van mijn dooppeter. Succes