Nu Online
Momenteel zijn er 636 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes

8-2-2014 19:48:49
Wie weet nog leuke originele bedankjes voor 2 getuige meisjes?

kathleen
9-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 614

Monica
22-3-2014
 Meld misbruik8-2-2014 22:19:20

Dat Kathleen,
Ik laat voor mijn 2dames een vaas graveren! Met persoonlijk hun naam en dan bedank ik hen... Leek me persoonlijk, blijvend iets! DAt vaak gebruikt kan worden om letterijk in de bloemetjes gezet te kunnen worden...

Bieke
1-8-2014
 Meld misbruik9-2-2014 8:21:23

Ik heb voor mijn 2 getuigen / beste vriendinnen een saunahanddoek laten borduren

Silke
29-3-2014
 Meld misbruik10-2-2014 12:49:14

Ik heb voor mijn getuig gisteren op Groupon een bon gekocht voor een parfum bij InFine. Ik was sowieso van plan haar een gepersonaliseerde parfum cadeau te doen van bij InFine, dus de bon van Groupon kwam juist gepast! :-)

kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik10-2-2014 16:58:41

dat is heel leuk die parfumproeverij. Hebben wij vorig jaar allemaal samen gedaan als verjaardagscadeau voor een vriendin dus is hier geen optie ;-)

Ine
28-6-2014
 Meld misbruik12-2-2014 9:55:11

Wij geven onze getuigen iets waar ze zelf graag van houden.

De man een cadeaubon weet nog niet wat misschien iets wat met auto's of bier te maken heeft :p
Voor de vrouwelijke getuigen hebben we olifant beeldjes / beelden gekocht , ze is zot van olifanten en heeft een groot schilderij thuis hangen dus vandaar de serie beeldjes. Wil ze echt iets geven waarvan ze denken ja dat vind ik leuk , dit past bij me.
Dus hopelijk vinden ze het goed :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...