Terug naar overzicht
Dat Kathleen, Ik laat voor mijn 2dames een vaas graveren! Met persoonlijk hun naam en dan bedank ik hen... Leek me persoonlijk, blijvend iets! DAt vaak gebruikt kan worden om letterijk in de bloemetjes gezet te kunnen worden...
Ik heb voor mijn 2 getuigen / beste vriendinnen een saunahanddoek laten borduren
Ik heb voor mijn getuig gisteren op Groupon een bon gekocht voor een parfum bij InFine. Ik was sowieso van plan haar een gepersonaliseerde parfum cadeau te doen van bij InFine, dus de bon van Groupon kwam juist gepast! :-)
dat is heel leuk die parfumproeverij. Hebben wij vorig jaar allemaal samen gedaan als verjaardagscadeau voor een vriendin dus is hier geen optie ;-)
Wij geven onze getuigen iets waar ze zelf graag van houden. De man een cadeaubon weet nog niet wat misschien iets wat met auto's of bier te maken heeft :pVoor de vrouwelijke getuigen hebben we olifant beeldjes / beelden gekocht , ze is zot van olifanten en heeft een groot schilderij thuis hangen dus vandaar de serie beeldjes. Wil ze echt iets geven waarvan ze denken ja dat vind ik leuk , dit past bij me. Dus hopelijk vinden ze het goed :)