Nu Online
Momenteel zijn er 680 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsschoenen

8-2-2014 19:55:47
Dag allen,

waar zou ik het best naartoe gaan om bruidsschoenen te kiezen? Ik ben vandaag in Roeselare in Gabrielli geweest maar ik zou graag nog wat meer keuze hebben.
Welke winkels raden jullie hiervoor aan in Oost - en West - Vlaanderen?

Bedankt!

Severien
18-7-2014
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 544

Lieve

Meld misbruik8-2-2014 23:49:07

Niet in Oost- of Westvlaanderen, maar ik ga kijken bij Tsjari in Breda. Eigenlijk wel heel erg veel keuze. Bij de meeste bruidswinkels kan je maar een paar of 2 passen en da's een heel pak minder dan ik normaal gezien zou doen voor gewone schoenen.

Greet
24-5-2014
 Meld misbruik9-2-2014 18:01:51

Ik denk dat Gabrielli nochtans een heel groot aanbod heeft, vergeleken met bruidswinkels. Ik heb mijn schoenen daar aangekocht.

Helena
5-7-2014
 Meld misbruik10-2-2014 9:09:37

Ik ben bij Van Loock geweest in Zandvoort, eindelijk een winkel met veel keuze! (Gabrielli was voor ons nog verder rijden)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...