TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tatijanna
20-9-2014
|
8-2-2014 23:00:00
Wat een verhaal zeg knoop je vlug een nieuwe fotograaf hebt ik heb eens gevraagd aan mijn vriendinzij had een fotograaf die studente was en da gratis deed mo ze wil ze nu ni heb de gegevens gevraagd en zodra ik ze heb zal ik deze hier opzetn wie weet heb je daar geluk Grz tatijanna
|
|
Selina
|
8-2-2014 23:00:58
En je weet dat aan zo een dure wagen een dure verzekering zit, duur onderhoud, verbruik,.. Op deze manier ga je moeilijk iemand kunnen overtuigen om gratis foto's te maken. Maar toch alle succes !
|
|
Jennifer
|
8-2-2014 23:09:29
Ik weet niet van welke regio je bent, maar onlangs heeft een student fotografie hier een bericht geplaatst die op zoek was naar een bruidskoppel regio west-vlaanderen..
Grtz,
Jennifer
|
|
sandrine
14-3-2014
|
8-2-2014 23:43:34
selina,tis nie da we me ne 2 of 3 L mototr gaan rijden hee,mss een 1600 of 1800tje?? we rijden nu me ne BMW E46 15 jaar oud ne 1600. vent wil zich dit permitteren na al die jaren miserie en we maken die nu nog mee hoor. tatijana,zou echt vriendelijk zijn ;) stuur anders een prive bericht ;) jennifer wij zijn van kortrijk kan je me een link geven naar die studente?
grtjs en dank jullie wel voor jullie antwoorden xxx
|
|
Jennifer
|
9-2-2014 0:34:39
jonahsamyn@gmail.com
|
|
sandrine
14-3-2014
|
9-2-2014 10:26:17
dank je jennifer voor de mailadres van de fotografe,heb een mail gestuurd,nu hopen maar. groetjes xx
|
|
nele
2-8-2014
|
9-2-2014 11:31:18
Van zulke berichten begin ik mij toch af te vragen wat wij verkeerd doen in deze maatschappij.... Wij hebben allebei een degelijke baan, met diploma hoger onderwijs. In 4 jaar zulke auto bij elkaar sparen gaat ons toch net niet lukken denk ik.
|
|
Patrick
|
9-2-2014 11:39:35
tja Nele, we zullen wij iets verkeerd doen zekers ;-)
|
|
Lies
24-5-2014
|
9-2-2014 12:10:20
Zelfde vraag hier Nele en Patrick...
|
|
sandrine
14-3-2014
|
9-2-2014 12:18:00
4 jaar is een schating hee mensen! of het nu werkgeld of dopgeld is,het is evenveel waard,en als men maar 1 keer per jaar eens een terrasje doet met partner en in de zomer wat activiteiten doen met de kids en voor de rest niets en gewoon sparen,nja dan is zoiets mogelijk maar de meeste mensen leven naar hun inkomen,zetten graag eens een stapje in de wereld,verwen hen graag eens voor nageltjes en kapper e.d. eens op reis gaan,of pretparkje doen,een optreden van clouseau zeg maar. een etentje ier en belegd broodje daar. hier gebeurt dit niet,wij zijn huismussen en zo kunnen wij makkelijk sparen. iedereen kan sparen,maar men moet gewoon weten wat men doet met onze centen. ik wil heel graag gaan werken maar dat is onmogelijk met 4 kinderen die naar 4 verschillende scholen gaan,en hubby wil ook graag werken maar als hij toen als alleenstaande papa moest thuisblijven omdat hij geen opvang kon betalen terwijl de kids nog niet naar school moesten,nja,ja kan ze moeilijk meenemen naar je werk hee,een man die thuisblijft voor zijn kinderen i vandaag nog steeds taboe!hij heeft onlangs terug gaan solliciteren en nee niemand wil hem nog aanvaarden omdat hij thuisbleef voor zijn kids. nuja ik ga er verder geen woorden meer aan vuilmaken,elk leeft zijn leven of men nu uitgaat of thuisblijft. ik wens jullie allen een prachtig huwelijk op zijn eigen manier. grtn sandrine
|
|
Jolien
1-7-2016
|
9-2-2014 13:11:04
Ik vraag mij vooral af wat een fotograaf er zaken mee heeft dat je over x aantal jaar een bmw gaat kopen.
|
|
sandrine
14-3-2014
|
9-2-2014 13:15:43
da vind ik dus ook,wat gaat die fotograaf da aan?? een fotograaf of een dj of wat dan ook hoort profetioneel te blijven en moet niet gaan graven in ons prive leven.
|
|
Peggy
28-9-2013
|
9-2-2014 13:29:32
En als je uit de garage komt met die auto is hij nog 2/3 van de prijs waard.
Inderdaad ieder zijn eigen recht maar je ziet zulke dingen vaak bij mensen die in de schuldbemiddeling hebben gezeten.
Wij hebben 2 kinderen met autisme, een ervan heeft nog vele andere problemen door hersenschade. Nooit heb ik overwogen om te stoppen met werken. Wij hebben dat geld ook nodig om zijn therapieën te kunnen betalen.
Gelukkig kunnen jullie nog 4 jaar nadenken over wat jullie met dat geld gaan doen.
|
|
sandrine
14-3-2014
|
9-2-2014 13:45:04
mijn oudste stiefzoon kampt met zware adhd en mcdd en 3/4 van zijn kindergeld gaat naar internaat en medicijnen zoals relatine en risperdal,zijn broer gaat naar bijzonder onderwijs type 1,mijn dochter leeft in co ouderschap,meneer mijn ex beslist zomaar van te verhuizen en haar ook te verhuizen van school waardoor wij per maand 100 euro moeten verdoen aan benzine,normaal kon mijn zoontje die binnenkort naar school gaat bij mijn dochter maar nu gaat dit niet want zien het niet zitten om 200 euro benzine te verrijden naar ingelmunster op en af :( dus we hebben hier 4 kids met 4 verschillende scholen en is dus werken ONMOGELIJK!ik kan niet met de auto rijden en ik kan me niet 4een delen om de kids op tijd op school te krijgen :( hubby kan dit ook niet al rij hij wel met de wagen.binnen hier en 4 jaar kot die wagen neit meer zoveel als vandaag met hij dan al 4 jaar ouder is.als je een wagen koopt heb je altijd verlies dat is nu zo met een auto splinternieuw verkopen bmw niet meer ne e60 want deze is niet meer in de maak. dus het blijft eigenlijk een occasie wagen,maar een jonger model :) ventje wil gewoon heel graag een bmw voor die 7 jaar ellende in zijn leven,zijn kids blijven hier fulltime want moeder kijkt er niet naar om,hij heeft exclusief ouderlijk gezag en kampt zelf met adhd,ik vind het een dikke pluim verdienen voor hem.ze zouden beter eens die dronkaard en junkies pakken die aan den dop zitten,wij misbruiken de belastingbetalers niet!wij zorgen ervoor dat de kinderen alles hebben wat ze verdienen en nodig hebben.die bmw is een cadeau voor al die jaren miserie.cadeau is het eigenlijk niet hee want we moeten er ook voor sparen,duur het langer dan 4 jaar nja dat is dan maar zo maar die auto komt er.
|
|
Peggy
28-9-2013
|
9-2-2014 13:58:21
Het kindje op internaat moet je toch niet alle dagen brengen en halen of is het semi internaat. En het andere kindje in type 1 hebben die geen busvervoer ? En je dochter in Co.-ouderschap moet je dan toch ook maar de helft van de maand transporteren ?
Ik werk zelf alle dagen van 9 tot 15 uur. Perfect om mijn kinderen van en naar school te begeleiden.
Je moet het allemaal zelf weten natuurlijk maar met twee niet gaan werken is een slecht signaal, ook naar de kinderen toe. Waar een wil is, is een weg.
|
|
sandrine
14-3-2014
|
9-2-2014 15:22:19
de oudste heeft idd een bus om naar school en internaat te gaan,en zijn broer ook.opvang betalen voor 3 kinderen is onmogelijk en kunnen we ons niet permitteren zelfs al zouden we werken,wij leven niet om opvang te betalen hoor al krijgen we die dan terug in onze belastingen,je mot ze eerst nog leggen hee mijn dochter in ingelmunster,mijn ander zoontje kan nog neit met de bus dus we moeten hem brengen,is in kortrijk maar toch een goe kwartier 20 min te voet hoor.we gaan beiden mss niet werken,maar wij proffiteren niet van de belastingbetalers zoals de meeste dronkaards en de junkies,wij verdoen ons geld aan de juiste dingen,we offeren ons eigen vrije leven op voor de kinderen.dus die auto is maar een kleintje hoor
|
|
Nele
2-8-2014
|
9-2-2014 16:30:05
Ik zou ook dolgraag in een dikke wagen rond rijden om mezelf te troosten dat wij zelf geen huis hebben kunnen bouwen omdat de bouwgronden hier zo ontzettend duur zijn...
|
|
Nathalie
6-6-2014
|
9-2-2014 17:19:33
Iedereen doet natuurlijk wat die zelf wil en zet op internet wat die zelf wil.. Maar zet je hier niet iets te veel 'persoonlijke' informatie op Sandrine??
Ik snap de andere hun reacties hier volledig.. Zeggen dat werken ONMOGELIJK is omdat de kids op 4 verschillende scholen zitten??? En wat ga je doen als de wetgeving veranderd? Dat je moet gaan werken!! In België is het een paradijs om werkloos te zijn.. Hier in Nederland is dat niet waar.. hier kan je MAX 3 jaar uitkering krijgen en daar moet je dan wel eerst een werkloopbaan van 30 jaar voor hebben opzitten..
Ik werk in België en betaal daar dus ook belastingen... de uitkeringen worden daar onder andere van betaald.. En als je dan zo een verhalen leest als hier... tja...
|
|
Nele
2-8-2014
|
9-2-2014 17:24:51
Idd Nathalie, een wereld van verschil tussen Belgie en Nederland... oei oei, als men hier zou overschakelen op het Nederlandse systeem, dat zijn rampen! Voor het overige geef ik Nathalie ook gelijk, geef je niet te veel info over je prijs Sandrine? Hoe weet die fotograaf nu in hemelsnaam dat jij aan het sparen bent voor zo'n luxe auto? Soms kan je bepaalde dingen best voor jezelf houden, om dergelijke problemen te voorkomen. Ik bedoel dit niet slecht he, alleen een wijze raad....
|
|
krista
9-8-2013
|
9-2-2014 18:10:06
Ik dacht dat het hier een forum voor bruidjes is en blijft ???????????
|
|
Marieken
8-8-2014
|
9-2-2014 18:10:50
Meestal lees ik hier op zondag (mijn typische, stress-voor-de-trouw-dag) de berichtjes. Elke zondag zie ik hier wel dingen van Sandrine verschijnen. Nooit staat er iets positief bij. Altijd kommer en kwel. Ik weet dat niet iedereen het gemakkelijk heeft, maar probeer er toch het beste van te maken? Je gaat trouwen, dit moet een leuke gebeurtenis zijn. Willen de mensen niet naar jullie huwelijk komen, so be it, das heel jammer, maar verwijt jezelf niets aangezien jullie ze hebben uitgenodigd en ZIJ diegene zijn die weigeren. Als je fotograaf weet dat jullie een 'dikke bmw' gaan kopen, is dat toch het teken dat je dit verteld hebt? Ik als fotograaf zou dan ook wel eens twee keer nadenken... (als je eerst zegt dat je geen geld hebt, maar wel voor zo'n auto). Het is natuurlijk ook niet al te netjes dat hij/zij je zo plots voor de trouw in de steek laat.
Dat je hier met het verhaal over niet kunnen werken veel mensen op de tenen trapt, kan ik absoluut inkomen. Ik heb een diploma hoger onderwijs maar geraak heel moeilijk aan werk of toch aan een vast contract. Ik geraak van de ene interim in de andere... (moet soms meer dan twee uur per dag rijden van huis naar werk en omgekeerd) maar ik verdien ondertussen. Momenteel werk ik halftijds omdat er gewoon geen voltijds werk te vinden is in de sector. Via het werk hadden ze mij aangeraden om dan ook halftijds een uitkering aan te vragen omdat ik met het geld ik nu verdien, absoluut niet toekom om van te leven (lening, eten,...) Mijn aanvraag is afgewezen (ookal heb ik genoeg dagen!) omdat ik 'express' halftijds werk. Omdat ik zogezegd volgens de rva geen moeite doe om voltijds te werken. (wat uiteraard zever is, want ik wil dolgraag een voltijds werk). Ik kan dus op mn kin kloppen, terwijl ik WIL werken. frustrerend als je dan zo'n verhalen leest/hoort zoals hierboven natuurlijk!
|
|
sandrine
14-3-2014
|
9-2-2014 18:20:56
ik verdien niets!!geen uitkeringen geen leefloon,nugabollen! enkel mijn kindergeld van mijn 2 kinderen. ik ben zeer blij dat ik ga trouwen en zet er wel eens iets positiefs op,maar niemand lijkt interesse te hebben :( da van die dikke bmw,nja vent had mss beter zijn mond gehouden. nuja,ik heb al eerder gezegd,ik maak er niet meer teveel woorden aan bvuil,elk leeft op zijn eigen manier,elk zijn eigen menage,met of zonder familie of vrienden. en tis nie da we nie willen werken hee,niemand wil de vent hier nog hebben omdat hij al veel te lang is thuisgebleven voor zijn kinderen,hij doet alle moeite om te solliciteren maar is gewoonweg de deur uitgewezen! ik ben te jong,geen genoeg ervaring en wordt van de ene naar de andere interiem geslingerd,heb daar geen zin meer in,heb et lang genoeg gedaan en na 2 weken hoeven ze je niet meer!ik wil vast werk!als ik vast werk heb smijten ze je buiten omda het failliet is,omda ze het personeel niet meer kunnen betalen,tis altijd iets,dus heb ik besloten om huismoeder te zijn.
|
|
Marieken
8-8-2014
|
9-2-2014 18:27:53
ik wou je heus niet aanvallen hoor :-) dat mag je niet denken.. Maar ik ben ook al constant van de ene interim naar de andere gegooid zoals jij het zegt... maar daar begint het bij hé! ze gaan je nergens zomaar een vast contract aanbieden zonder je te bewijzen hoor. Ik wil ook al twee jaar een vast contract, maar heb ook nog altijd niets... en das waar, iedereen zijn eigen huisje en ik zeg niet dat je hier je hart eens niet mag uitstorten, maar ik lees hier nooit iets positief van je en das jammer :-( ik weet dat het moeilijk is om aan werk te geraken, maar als je toont dat je je best doet, kom je al verder. Niet alleen naar werk toe, maar ook naar jezelf en je gezin toe.
achja, ik hoop dat je een mooie trouw hebt, samen met je gezin. Veel succes!
|
|
sandrine
14-3-2014
|
9-2-2014 18:36:52
neus maar eens rond in mijn profiel,idd er zitten wat niet leuke berichten in maar sommige wel hoor ;) zoals de ringen die we gevonden hebben,en de schoenen,ventje zijn kostuum,donderdag mijn proefkapsel eindelijk :D en bin ier en 32 dagen ist eindelijk zover :o soms doet het gewoon eens deugd om je hartje te luchten,want vroeger slikte ik alles teveel in en raakt eik deprie,met mijn 48 kilootjes kan ik me dat niet permitteren om nog meer af te vallen.dus daarom eens je hart luchten,maakt wonderen,en heb ondertussen al een andere fotograaf gevonden ;) dus weer goed nieuws :)
|
|
stephanie
19-9-2014
|
9-2-2014 19:39:01
Oooo Sandrine , wat een spijtige zaak !! En wat een stomme reden dat ze dit hiervoor opgeeft !!laat de moed niet zakken !
|
|
sandrine
14-3-2014
|
9-2-2014 19:41:34
zeker niet hoor stephanie,deze morgen heel de morgen naar fotografen gezocht en gemaild,en heb geluk,hebben terug iemand gevonden,we zullen donderdag kennis maken en onze ideeën uitwisselen,dus fingers crossed ;) mijn grootste moed is mijn venteke,die zit me graag door dik en dun,de rest is bijzaak ;)
|
|
lien
|
9-2-2014 22:07:28
Beste Sandrine.
Ik zou die plannen van die 'dikke bmw ' toch even aan de kant zetten als ik jou was. Wil je liever een fotograaf die mooie foto's maakt van de dag van je leven. Zodat je er later met mooie herinneringen aan terug denkt of die mooie wagen waarbij je moet krabben om rond te komen om toch maar even aan iedereen kan laten zien dat je het voor elkaar hebt gekregen om in zo een auto te kunnen rondrijden. Het lijkt me in jou situatie niet slim. Maar dat kiest ieder voor zich natuurlijk. Ik weet zelf uit ervaring dat het moeilijk is om rond te komen.
Daarom dat je beter kan kiezen voor de noodzakelijke dingen in plaats van de luxe dingen.
Verder steun ik je in je zoektocht en ik hoop dat je de juiste keuzes maakt
|
|
sandrine
14-3-2014
|
9-2-2014 22:30:46
hoi,die bmw is niet voor nu hoor,daar hebben we de centen niet voor,dit is trouwens de vent zijn droom,ik ben blij met ieder wagen,maar als hij dit wil dan gun ik hem dit. hij wil nu eens iets hebben waar hij trots op is dat hij iets heeft bereikt. nuja we hebben onze fotograaf gevonden,hopen dat deze persoon niet afhaakt. is zoals ik zeg,kost het ons meer dan 4 jaar dan is dat zo maar hij wil zo een wagen dus ja het zijn zijn centen,ik gun het hem voor alles wat hij tot nu toe heeft gedaan voor de kinderen en mezelf,hij heeft 12000 euro schulden betaald van me die ik kreeg van mijn ex,niet iedereen zou zoiets doen,nu wil hij iets voor zichzelf,begrijp dit wel hoor. voor de rest,bedankt iedereen voor alle reacties, we zullen het wle voor mekaar krijgen ons leventje, ik wens iedereen veel succes met jullie verder voorbereidingen,want voor je het weet is je dag er :) grtn sandrine xxx
|
|
abra
|
10-2-2014 12:58:15
Wat uw fotograaf betreft kan ik niet goed volgen. Uw huwelijk is al vrij basic, dus ik vermoed dat er andere redenen in het spel zijn.
Wat betreft die BMW. Je weet toch waarvoor die letter staan? Bij Mercedes Weggesmeten ;-). Persoonlijk, zou ik het niet doen. Niet dat je niet met een BMW mag rijden, maar is het zijn geld waard? Ook naar onderhoud toe kost dat beestje geld... Er zijn verschillende andere merken, die niet zo duur zijn en die je voor een mooi bedrag nog tweedhands op de kop kan tikken.
Een BMW is meer een standaardsymbool. Het lijkt alsof je wil laten zien aan de buitenwereld (want een auto is iets tastbaars), van hey zie eens wat wij kunnen. Persoonlijk zou ik dan - zeker gezien je zegt dat je niet rijk bent - ook geen BMW kopen. Dat is een hoge prijsklasse. Het geld dat je dan overhoudt kan je dan sparen en als buffer gebruiken als het ooit eens nodig is of gebruiken voor iets zinvol. Ik vind BMW ook heel mooi hoor. Maar voor 1 BMW koop ik 2 andere zeer goede auto's.
|
|
sandrine
14-3-2014
|
10-2-2014 17:39:31
nja dat is nu een droommerk van de vent, en is zeker niet om mee te stoefen hoor.tis het enige dat hij eigenlijk wil,voor de rest,rookt hij (niet meer) al 9 weken,hij drinkt geen alcohol enkel op gelegenheden,geen drugs,hij doet zijn uiterste best om voor zijn kinderen en mijn kind te zorgen uit alle liefde. als hij blij is met een bmw nja,dat is dan zijn wens die uitkomt. mijn wens is parachute springen en die zal ooit ook wel komen ;) tis vooral omdat het mooi is een bmw en comfortabel,en tis nie da we de duurste bmw zullen kopen hoor,weten zelf dat het niet haalbaar is,hij is al blij met een occasie bmw een iets nieuwere model dan die we nu hebben,de taxen en verzekeringen en onderoud valt best mee hoor,nja kost meer geld dan ne ford of renault maar kost nie zoals sne X5 hee ;) en zoals ik zei tegen 4 jaar of meer is zijn droomwagen al goedkoper 2de hands want ze is dan al paar jaren ouder ;) ons huwelijk is heel klein omdat onze ouders liever hun honden hebben dan hun eigen zoon en mijn ouders zien me nie staan nog minder mijn kinderen. zo mensen hoeven we niet.we zullen max met zijn 8'een zijn maar beter me 8 man en veel fun dan me 50 man en de sfeer is voor bekeken :(
|
|
John
21-9-2013
|
11-2-2014 11:04:19
|
|
sandrine
14-3-2014
|
11-2-2014 11:12:19
hoi john, donderdag ga ik op bezoek bij een hobby fotografe voor een kennismakingsgesprek en onze ideeën uitwisselen,moest die persoon ook afhaken of het niet zien zitten dan neem ik contact met u op ;)
|
|
danny
|
17-2-2014 17:22:41
hoi al iemand gevonden voor uw trouw te fotograferen
|
|
sandrine
14-3-2014
|
17-2-2014 18:19:39
ja hoor danny,ik heb iemand gevonden, ik heb een paar foto's laten doen van ik en me ventje om een voorproefje te krijgen en ik ben super tevreden ;) bedankt voor je interesse xx
|
|
lieze
20-3-2015
|
13-5-2014 9:23:53
|
|
mona
27-7-2013
|
13-5-2014 11:01:35
Lieze, ze is al getrouwd ondertussen hoor. :-)
|
|
sandrine
14-3-2014
|
14-5-2014 11:42:01
hey lieze,is lief van je voor de tips maar ik ben ondertussen al 61 dagen gelukkig getrouwd xx
|
|
|
|
in Vlaanderen, Brussel,... |
Wedding photojournalism
in Vlaanderen |
Professionele huwelijksreportages tegen betaalbare prijzen.
in Vlaanderen |
in Gent |
in |
Leuke en originele reportages. Alle foto's worden bewerkt Geen verplaatsingskosten in gans Belgie
in Merchtem |
Jarenlange ervaring als huwelijksfotograaf mét eigen fotostudio!
in Mechelen-Vilvoorde-Leuven (Zemst) |
artistieke en spontane huwelijksfoto's
in Antwerpen |
Let the experience last forever!
in Ekeren |
Just say yes!
in Booischot / Heist op den Berg |
Foto's met passie
in Herenthout |
Jullie persoonlijke fotojournalist
in Turnhout |
in RIJKEVORSEL |
Uw fotograaf voor alle evenementen !
in beerse (en in heel Vlaanderen) |
foto-grafisch-creatief
in Hove |
Huwelijksfotografie
in Kessel |
on location photographer – weddings | engagements | love | life
in Mortsel |
Uw Foto's , onze Passie !
in Mechelen |
Portret- en huwelijksfotografie
in Willebroek |
Fotografie voor al je mooie momenten !
in Brecht |
Mini huwelijksalbum Kado bij boeking 2021 "A Picture tells more than a thousand words "
in Baal 0479/46-20-16 fotograaf.marec@gmail.com |
In een gezellig, spontaan en ontspannen kader maken we er samen een unieke reportage van!
in heel belgië |
Uw fotograaf met een oog voor retro, modern en romantiek!
in Aarschot |
"When now becomes Forever"
in Hoegaarden (GRATIS verplaatsing in gans België) |
Het beste huwelijksfeest tegen de beste prijzen!
in Hasselt |
WONDERBOX WEDDINGS
in Kermt |
Uw droom, ons project!
in Zonhoven |
2 mensen op naar het oneindige geluk in de liefde!
in Herk-de-Stad |
Premium wedding photography
in Bilzen |
We capture your memories for life
in Engelmanshoven |
Oog voor kwaliteit én details !
in Brugge & België |
DE Photo Booth voor op uw feest!
in brugge |
MaDeWeddingPhotography, De juiste keuze voor jullie mooiste dag !
in Veldegem |
JULLIE dag op een frisse, spontane & moderne manier in beeld gebracht.
in Oostende |
Kwaliteit hoeft niet altijd duur te zijn !
in OOSTENDE en gans vlaanderen |
EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR
in Kortrijk |
Kwalitatieve fotografie aan een correcte prijs
in Kuurne - actief in gans Vlaanderen |
Professionele & spontane huwelijksreportages - Gespecialiseerd in Leica fotografie, portret en documentaire
in heel België |
Originele en betaalbare huwelijksfotografie in heel Vlaanderen
in Waregem |
Ervaren én budgetvriendelijke huwelijksfotograaf... van voorbereidingen thuis tot einde recepties... alles op USB of DVD!
in Ardooie & gans Vlaanderen! |
in Gent |
in Gent |
in gentbrugge |
in Melle |
De huwelijksfotograaf.
in Uitbergen |
in Erpe |
Het is feest en daar horen foto's bij!
in In heel vlaanderen! |
in Bottelare/Merelbeke |
Lifestyle fotografie