Terug naar overzicht
Mijn beste vriendin had: wilt u ons echt verrassen? Dan hopen we dat het in ons varkentje zal passen :-)
Enkele voorbeelden:'omdat wij op huwelijksreis gaan, hebben bloemen bij ons geen lang bestaan,willen jullie ons toch iets schenken,dan mogen jullie gerust aan ons spaarvarkentje denken.''Wij zitten ruimschoots in onze spullen en hebben liever iets omons spaarvarken mee te vullen.Liever geen plantje of bloem,wij vertrekken de volgende dag op honeymoon''Bloemen en cadeautjes krijgen is heel fijn,maar ons huisje is al vol en veel te klein.Wilt u ons met iets verrassen?Dan hopen we dat het in een envelopje zal passen.''Bloemen kunnen niet mee in onze reiskoffer,een centje voor onze dromen vinden we toffer'Veel succes
wij hebben deze tekst:Jullie aanwezigheid, gelukwensen en lach,zijn de mooiste geschenken op onze huwelijksdag.Mochten jullie ons toch willen verrasse,dan hopen we dat dit in een envelopje zal passen.
Ik heb eens gelezen : Ons huisje glundert,maaronze spaarrekening is geplunderd.Alleen zegt dit niet over bloemen en planten.
Voor ons liever geen bloemen of geschenkenmaar je mag altijd aan ons spaarvarkentje denkenDit waren wij oorspronkelijk van plan om op onze trouwbrief te zetten maar hebben dit uiteindelijk niet gekozen dus misschien kan jij er iets mee aanvangen?cadeautip: icoontje enveloppe (hebben dit gekozen )simpel, maar de boodschap is hiermee overduidelijk en dat is uiteindelijk de bedoeling
Voor ons liever geen bloemen of geschenken
maar je mag altijd aan ons spaarvarkentje denken
Dit waren wij oorspronkelijk van plan om op onze trouwbrief te zetten maar hebben dit uiteindelijk niet gekozen dus misschien kan jij er iets mee aanvangen?
cadeautip: icoontje enveloppe (hebben dit gekozen )
simpel, maar de boodschap is hiermee overduidelijk en dat is uiteindelijk de bedoeling
Wij zullen ook gewoon 'envelopje' op de uitnodiging zetten.Zetten jullie er ook een rekeningnummer bij? Wij twijfelen daar nog over...
Wij hebben toch heel wat stortingen gehad (ons rekening nr stond op de uit odiging) en zowel van mensen die gekomen zijn als mensen die er niet konden bij zijn.
nee wij hebben geen rekeningnummer gezet omdat het (volgens onze mening) op den duur een serieuze boekhouding wordt van wie geld gestort heeft en wie enveloppe gegeven heeft. We hebben ook al negatieve verhalen gehoord van mensen die naar de feest komen en zeggen dat ze gestort hebben maar dit uiteindelijk niet gedaan hebben.Maar zoals alle negatieve verhalen heb je uiteraard ook 100% positieve verhalen. Alleen, waar steek je in godsnaam pakweg 70 enveloppen veilig weg?
Ik kan begrijpen dat mensen liever een overschrijving doen in plaats van een hele dag met cash geld rond te lopen!
Wij gaan dus met die 70 enveloppen rondlopen:-) hoe we dit gaan oplossen dat is nog een taak voor de volgende maanden:-)
Wij hebben op onze uitnodiging staan:Bloemen zijn een leuk idee maar kunnen op onze huwelijksreis helaas niet mee!
Elke, gewoon een XL-enveloppendooes! Bij tutje en kiki verkopen ze die.Ik ga zo'n 80 kaartjes sturen, maar ik denk dat ik een gewoon formaat van enveloppendoos ga nemen, want ik ga ook het rekeningnummer erbij zetten.
Elke, gewoon een XL-enveloppendooes! Bij tutje en kiki verkopen ze die.
Ik ga zo'n 80 kaartjes sturen, maar ik denk dat ik een gewoon formaat van enveloppendoos ga nemen, want ik ga ook het rekeningnummer erbij zetten.
Ja heb ook al gedacht aan een xl doos, spijtig dat je die niet eens in het echt kan zien om te vergelijken met een gewone doos