Nu Online
Momenteel zijn er 493 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeautip

9-2-2014 17:48:30
Hallo allemaal

We zijn volop bezig met het opmaken van onze uitnodigingen. we zijn nog op zoek naar een grappig tekstje of rijmpje voor het vermelden van de cadeautip, omdat we geen bloemen of planten ofzo willen krijgen.

Groetjes

Pieter-Jan
23-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 2286

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik9-2-2014 19:10:04

Mijn beste vriendin had: wilt u ons echt verrassen? Dan hopen we dat het in ons varkentje zal passen :-)

Emmy
4-7-2014
 Meld misbruik9-2-2014 19:25:30

Enkele voorbeelden:
'omdat wij op huwelijksreis gaan,
hebben bloemen bij ons geen lang bestaan,
willen jullie ons toch iets schenken,
dan mogen jullie gerust aan ons spaarvarkentje denken.'

'Wij zitten ruimschoots in onze spullen en hebben liever iets om
ons spaarvarken mee te vullen.
Liever geen plantje of bloem,
wij vertrekken de volgende dag op honeymoon'

'Bloemen en cadeautjes krijgen is heel fijn,
maar ons huisje is al vol en veel te klein.
Wilt u ons met iets verrassen?
Dan hopen we dat het in een envelopje zal passen.'

'Bloemen kunnen niet mee in onze reiskoffer,
een centje voor onze dromen vinden we toffer'

Veel succes

Tiffany
11-7-2014
 Meld misbruik9-2-2014 20:13:49

wij hebben deze tekst:
Jullie aanwezigheid, gelukwensen en lach,
zijn de mooiste geschenken op onze huwelijksdag.
Mochten jullie ons toch willen verrasse,
dan hopen we dat dit in een envelopje zal passen.

Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik9-2-2014 20:23:33

Ik heb eens gelezen :
Ons huisje glundert,
maaronze spaarrekening is geplunderd.

Alleen zegt dit niet over bloemen en planten.

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik9-2-2014 21:07:44

Voor ons liever geen bloemen of geschenken

maar je mag altijd aan ons spaarvarkentje denken

Dit waren wij oorspronkelijk van plan om op onze trouwbrief te zetten maar hebben dit uiteindelijk niet gekozen dus misschien kan jij er iets mee aanvangen?

cadeautip: icoontje enveloppe (hebben dit gekozen )

simpel, maar de boodschap is hiermee overduidelijk en dat is uiteindelijk de bedoeling

Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik9-2-2014 21:33:50

Wij zullen ook gewoon 'envelopje' op de uitnodiging zetten.
Zetten jullie er ook een rekeningnummer bij? Wij twijfelen daar nog over...

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik9-2-2014 21:57:28

Wij hebben toch heel wat stortingen gehad (ons rekening nr stond op de uit odiging) en zowel van mensen die gekomen zijn als mensen die er niet konden bij zijn.

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik9-2-2014 22:10:58

nee wij hebben geen rekeningnummer gezet omdat het (volgens onze mening) op den duur een serieuze boekhouding wordt van wie geld gestort heeft en wie enveloppe gegeven heeft. We hebben ook al negatieve verhalen gehoord van mensen die naar de feest komen en zeggen dat ze gestort hebben maar dit uiteindelijk niet gedaan hebben.Maar zoals alle negatieve verhalen heb je uiteraard ook 100% positieve verhalen. Alleen, waar steek je in godsnaam pakweg 70 enveloppen veilig weg?

Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik9-2-2014 22:12:46

Ik kan begrijpen dat mensen liever een overschrijving doen in plaats van een hele dag met cash geld rond te lopen!

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik9-2-2014 22:33:25

Wij gaan dus met die 70 enveloppen rondlopen:-) hoe we dit gaan oplossen dat is nog een taak voor de volgende maanden:-)

claudia
18-7-2014
 Meld misbruik9-2-2014 22:33:29

Wij hebben op onze uitnodiging staan:
Bloemen zijn een leuk idee maar kunnen op onze huwelijksreis helaas niet mee!

Lieve

Meld misbruik10-2-2014 9:51:31

Elke, gewoon een XL-enveloppendooes! Bij tutje en kiki verkopen ze die.

Ik ga zo'n 80 kaartjes sturen, maar ik denk dat ik een gewoon formaat van enveloppendoos ga nemen, want ik ga ook het rekeningnummer erbij zetten.

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik10-2-2014 10:48:44

Ja heb ook al gedacht aan een xl doos, spijtig dat je die niet eens in het echt kan zien om te vergelijken met een gewone doos

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info