Terug naar overzicht
hey tineke,inde ava en in de axion kan je tal van spullekes vinden voor een huwelijk voor weinig geld en supermooi,onze spullen komen voornamelijk van de ava ;)wie weet heb je daar ook je goesting?grtjs
Hoi Tineke, na de trouw verkoop ik 6 mooie zelfgemaakte pomanders met blauw-witte papieren bloemetjes die we zelf geponsd hebben.We hebben ze dit weekend net afgewerkt.Omdat we er zoveel werk aan gehad hebben vraag ik er wel 60 euro voor. Indien je geïnteresseerd bent wil ik gerust een foto doorsturen.Groetjes Cassandra
Dag Cassandra, Ik heb vandaag net om gerief geweest om zelf pomanders te maken, juist heb ik nog geen spons gekocht. Verkoop je die soms? Groetjes
Ja hoor, ik heb er een paar: 1 grote (hapert soms wel) + bijhorende "pons" niet om te knippen, maar op structuur aan de bloemblaadjes te geven. Heb die voor 20 euro bij Oleastre gehaald.Een grote pons met veel fijne bloemblaadjes, en dan nog een kleiner ponsje dat ik gebruikt heb als "midden" voor die grote bloemblaadjes van bij Oleastre.
wil je eens een foto doorsturen? wij zouden met rood en wit werken :D
Ik zal woensdag avond proberen om foto's door te mailen. Stuur je me anders je e-mail adres via privé bericht?
Hey Tineke, heb een foto genomen, nu nog je e-mail adres ;-)