Nu Online
Momenteel zijn er 648 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

goed en slecht nieuws

10-2-2014 10:40:55
Goed nieuws: mijn lingerie is toegekomen vandaag! Juij.
Slecht nieuws: even geleden heb ik hier al iets opgezet van mijn schoonmoeder die met leukemie is gediagnosticeerd. Het gaat iedere dag slechter. Ze is zodanig verzwakt dat ze haar naar intensieve hebben gebracht. Het ziet er niet zo goed uit maar we zullen maar meer weten eind deze week.

Annekatrien
14-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 648

Dominique
13-6-2014
 Meld misbruik10-2-2014 13:15:02

jeetje wat heftig! heel veel sterkte!

krista
9-8-2013
 Meld misbruik10-2-2014 14:14:58

Annekatrien,
heel veel sterkte, goede moed en heel veel liefde gewenst, want dit gaan jullie nodig hebben.
Mijn papa heeft een week voor onze trouwdatum te horen gekregen dat hij longkanker had met uitzaaiingen. Hij heeft 10 maanden van de dokters gekregen...
Wij weten wat jullie nu doormaken. Hopelijk komt het bij jou schoonmoeder wel nog teug goed...
Dikke knuffel X

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik10-2-2014 18:49:28

Ik duim mee op goed nieuws!!
Veel sterkte in deze moeilijke tijden! Laat het huwelijk een lichtpuntje zijn.

Mag ik vragen waar je jou lingerie besteld hebt??

debora
18-7-2014
 Meld misbruik10-2-2014 21:55:58

Ooo nee, ik duim heel hard mee op goei nieuws

superdikke knuf

xxx

Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik10-2-2014 22:55:08

Nathalie, ik ben eerst een setje van poirier gaan passen in de bruidswinkel. Maar dat was daar echt wat duur. Ik ben dan online gaan kijken en kon ze zeker 50 euro goedkoper kopen op internet. Uiteindelijk kwam het voordeligst uit voor mij bij bruidsvoordeel.nl. Een nederlandse site maar heb het wel in een mooi pakketje hier opgestuurd gekregen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...