Terug naar overzicht
Hallo leuk je al het eerste hebt kunnen vastzetten voor je huwelijk, je dan ist fotograaf en de en vooral wok eens kijken als je datum nog vrij is in stadhuis en kerk moeste je trouwen voor de kerk en dan ook eens beginnen kijken voor trouwvervoerGrz Tatijanna
De DJ en fotograaf zijn inderdaad na de feestzaal één van de eerste dingen die je best vastzet... Hoe eerder je rondkijkt, hoe meer kans dat je favoriete fotograaf nog vrij is...Greetz,Christ Vilezwww.christvilez.bewww.huwelijksfotografie.info
De DJ en fotograaf zijn inderdaad na de feestzaal één van de eerste dingen die je best vastzet... Hoe eerder je rondkijkt, hoe meer kans dat je favoriete fotograaf nog vrij is...
Greetz,
Christ Vilez
www.christvilez.be
www.huwelijksfotografie.info
hoi tatjianna, ja inderdaad de wet dit is nu ook geregeld en voor de kerk trouwen we niet.het vervoer is ook al geregeld dit is een vriend van mijn pa, die heeft een oude auto en hij gaat ons voeren.
Alle leuk om horen je al veel kunnen plannen hebt bij mij meeste al gepland nu enkel gesprek met priester en dan kan ik weer verder doen
super he