Nu Online
Momenteel zijn er 461 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

het eerste voor den trouw ligt vast

10-2-2014 16:34:07
joepie,het eerste voor onze trouw ligt vast.de feestzaal. nu op na het volgende denk de dj en ftotgraaf,ben ik juist?

barbara
4-7-2015
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 561

tatijanna
20-9-2014
 Meld misbruik10-2-2014 17:10:11

Hallo leuk je al het eerste hebt kunnen vastzetten voor je huwelijk, je dan ist fotograaf en de en vooral wok eens kijken als je datum nog vrij is in stadhuis en kerk moeste je trouwen voor de kerk en dan ook eens beginnen kijken voor trouwvervoer
Grz Tatijanna

Christ

Meld misbruik10-2-2014 18:41:35

De DJ en fotograaf zijn inderdaad na de feestzaal één van de eerste dingen die je best vastzet... Hoe eerder je rondkijkt, hoe meer kans dat je favoriete fotograaf nog vrij is...

Greetz,

Christ Vilez

www.christvilez.be

www.huwelijksfotografie.info

barbara
4-7-2015
 Meld misbruik10-2-2014 19:41:21

hoi tatjianna, ja inderdaad de wet dit is nu ook geregeld en voor de kerk trouwen we niet.het vervoer is ook al geregeld dit is een vriend van mijn pa, die heeft een oude auto en hij gaat ons voeren.

tatijanna
20-9-2014
 Meld misbruik10-2-2014 20:36:42

Alle leuk om horen je al veel kunnen plannen hebt bij mij meeste al gepland nu enkel gesprek met priester en dan kan ik weer verder doen

barbara
4-7-2015
 Meld misbruik10-2-2014 22:06:54

super he

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...