TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
freddy
|
8-1-2007 11:13:26
Halo Nathalie,
Voor mij ligt een uitnodigingskaart met volgende tekst :
cadeautip: gevolgd door afbeeldingomslag en rekeningnr.
Terloops, sommigen storen zich aan het feit dat ik,zijnde videograaf, jullie probeer te helpen met tips. Stoorde het U ? Graag antwoordje AUB
Dank bij voorbaat
Groetjes
Freddy
|
|
Véronique
16-6-2007
|
8-1-2007 11:48:35
Wij hebben ook gewoon cadeautip en dan een envelopje met ons rekeningnummer. Mijn oma en haar zus willen ons een echt cadeau geven en van mijn oma krijgen we het salon dat we al zo lang mooi vinden en van haar zus krijgen we ook iets tastbaars.
Een tijdje geleden heb ik op het forum enkele berichtjes gezien waar ook wel leuke tekstje stonden die je kan gebruiken, volgens mij kan je deze wel terugvinden onder 'uitnodigingen'. Groetjes, Véro
|
|
Angie
14-7-2009
|
8-1-2007 11:57:23
Hey Natalie,
Wij zitten met hetzelfde probleem, wonen al 2 jaar samen en hebben alles al maar iedereen blijft maar vragen of we een huwelijkslijst hebben of wat we graag willen hebben. Wij willen ook liever geld om daarvan misschien op huwelijksreis te gaan want we zijn momenteel ook aan het sparen voor een huis. Wij dachten het in de uitnodiging te zetten onder de vorm van een rijmpje: mocht u ons willen verrassen, dan hopen wij dat het in een envelopje zal passen. Een rijmpje maakt het altijd iets minder erg vind ik. Hopelijk helpt het je wat verder. Alleszins nog veel succes gewenst met de voorbereidingen!
Groetjes,
Angie 14/07/07
|
|
nadia
|
8-1-2007 12:02:17
hallo
Wij hebben ook geen huwelijkslijst. Bij ons komt er vanonder op de uitnodiging:
Onze uitzet is compleet, ons huis is aangekleed. Het enige dat ons hindert, is dat ons spaargeld is verminderd. Dus mocht u ons iets willen schenken, dan mag u aan een centje of onze bankrekening denken.
achter "bankrekening" komt dan ons nummer.
groetjes nadia 16/6/07
|
|
Wendy
|
8-1-2007 12:28:34
Wij gaan ook zetten cadeautip: en dan een foto van een grappig spaarvarkentje (alleen hopen dat ons maten niet met een echt varken afkomen want ze zouden durven)
|
|
Ilse
12-5-2007
|
8-1-2007 12:28:53
Bij ons komt er:
't Is maar dat je 't weet Onze uitzet is compleet Maar voor al onze dromen Mag u met een (envelopje symbool) komen. (zelf geschreven :-D)
Groetjes, Ilse 12 mei 2007
|
|
Katrien
18-8-2006
|
10-1-2007 12:51:13
Wij hadden dit:
Met bloemen en huisraad is ons nestje al volgestouwd, maar aan een eigen huisje hebben we nog niet gebouwd. Dus, als je ons toch iets wil schenken, kan je misschien hieraan denken: 063-4012270-94 of.
Groetjes,
Katrien
|
|
Katrien
18-8-2006
|
10-1-2007 12:51:55
Oeps, rekeningnr. vergeten te wissen . Geen donaties verwacht hoor ;-)Groetjes
|
|
Vân
7-7-2007
|
19-1-2007 23:57:06
Bij ons zal er het volgende komen:
Kadotip: Indien u ons met iets wilt verrassen, dan hopen we dat het in een envelopje zal passen.
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|