Terug naar overzicht
Wij trouwen deze zomer voor de kerk en moeten dus voor misboekjes zorgen. Nu vraag ik me af hoeveel je er ongeveer moet voorzien. Iemand een idee?
We nodigen voor de receptie zo'n 70 personen en voor het avondfeest 140 personen.
We zitten wel midden in vakantieperiode (19 juli) dus vraag me af of er veel zullen komen naar de mis...
Ik volg even, zit met dezelfde vraag...Bij ons is het huwelijk op een vrijdag, dus wellicht nog minder mensen in de kerk...
Wij hebben dit even gevraagd aan onze priester. We hebben 130 avondgasten, we hebben 60 mensen receptie en 40 mensen vanaf dessert. De priester raadde ons aan toch zeker 150 boekjes te drukken. Dit ook omdat er 30tal mensen fanfare komt spelen die sowieso allemaal een boekje nodig hebben. Daarnaast zijn jongen mensen ook rapper geneigd om naar de mis te komen dan iets oudere mensen.
Hallo,Ik volg ook even: wij trouwen op een vrijdag, hebben 70 p voor receptie en 135 voor avondfeest. De drukker zei dat we best er 100 tal boekjes laten drukken, en de ceremoniemeester zei dit ook. Maar wij vinden dit nogal veel, wat vinden jullie hiervan?
Wij hadden 70 personen voor de receptie en 150 op avondfeest en we hebben ongeveer 160 boekjes nodig gehad. We hadden er wel wat meer gemaakt en zaten dus met een overschot. Mss wel even bij vertellen dat ik leerkracht ben en dat er ook wel wat kinderen van de klas met hun ouders naar de mis zijn gekomen.
Ik volg ook even mee ... wij trouwen de dag er voor, op een vrijdag, dus 18 juli.Wij hebben 210 avondgasten en zo'n 60 mensen op de receptie.Ik dacht aan een 50tal boekjes, dat lijkt me al veel maar als ik dat hier lees, zouden we beter ook meer voorzien? Ik kan me echter niet inbeelden dat meer dan 50 man verlof zullen nemen in de vakantie om naar de mis te komen...
Wij hadden een 180 boekjes.Beter te veel dan te weinig:)