TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Elke
27-9-2014
|
10-2-2014 21:30:16
Ik kan dit alleen maar beamen. 3 weken geleden heb ik bij Maxim's Couture in Mechelen ook mijn jurk gevonden :-) Eerste winkel die we deden en direct prijs. De verkoopster was heel vriendelijk, hulpvaardig en professioneel. Ik had nooit verwacht dat het zo snel gepiept zou zijn :-) :-) In ieder geval, ik zou deze winkel zeker aanraden!
|
|
veronique
28-6-2014
|
10-2-2014 21:49:12
Hey :)
Ik heb mijn kleed daar ook gekocht mag nu vrijdag voor m'n eerste pas gaan wat wil zeggen yes yes haartjes goed, lingerie, ,kleedje en schoenen zoo spannend!! Super vriendelijk en niets is te veel gevraagd. Mijn mama en schoonmama hebben hun suite daar ook gekocht.
Zalig toch trouwen!
Wij gaan morgen onze uitnodigingen bestellen se en dan nog enkel de suite mannen hun kostuum gaas passen en huren en de bloemen voor kerk en feestzaal en klaar....
|
|
Sofie
28-3-2015
|
10-2-2014 22:35:25
De eerste pasbeurt, zo spannend!!! :) Waar laten jullie de uitnodigingen drukken? Wij zijn daarvoor nog op zoek. Alvast veel plezier met de pasbeurt!
|
|
Mrs to be
28-6-2014
|
11-2-2014 11:35:38
Hier nog een Maxim's bruidje ;) Ik heb 28/2 mijn eerste pasbeurt in ook in Mechelen! Spannend allemaal!
|
|
Lieve
|
11-2-2014 13:47:24
Oh, jullie moeten vroeg gaan passen. Ik trouw begin juni en moet pas eind maart gaan voor de eerste pas. Wel in Aarschot.
|
|
veronique
28-6-2014
|
11-2-2014 19:21:02
Mrs. To be:
Super he ben zohard aan het aftellen, ben wel benieuwd wel kleedje jij zal hebben :) Ik heb iets van St. Patrick
|
|
veronique
28-6-2014
|
11-2-2014 19:22:04
Sofie,
Bij Elly in Bonheiden, is voor doorsukkel enz maar doet ook uitnodigingen. Onze uitnodiging zal met enveloppe op nog geen 1€ komen :)
|
|
Vicky
7-6-2014
|
12-2-2014 9:10:54
Hoi hoi, ook hier een Maxim's bruidje :-). Ik heb mijn kleed hier ook gekocht en de mama's ook. Heel goede service en idd, niets is er te veel!
|
|
Mrs to be
28-6-2014
|
12-2-2014 12:42:01
@Veronique,
Mijn kleed is van Pronovias :) Had het in de eerste winkel al gevonden, het laatste kleed dat ik ging passen die dag. Ja aftellen nu echt begonnen, ik denk dat als we aan die laatste '100 dagen' gaan komen, ik wel echt kriebels ga krijgen ;)
|
|
Lies
|
2-3-2014 11:19:13
Dat klinkt wel positief allemaal. Zelf ben ik heel ongerust, omdat ik 1 helemaal niet het perfecte figuur heb. En 2 omdat we eigenlijk binnen minder dan een half jaar al willen trouwen, omwille van een aantal praktische zaken. Nog haalbaar??
|
|
Sofie
28-3-2015
|
4-3-2014 19:11:56
Dag lies, ik heb ook geen ideaal figuur. Ik ben klein (1m58), brede schouders, brede heupen en mijn buik is zeker niet plat, maar ze kennen daar echt hun vak! Een kleed bestellen duurt wel soms drie maanden dus ik zou zeker niet te lang meer wachten met je zoektocht.
Succes alvast !
|
|
Lies
|
4-3-2014 20:25:53
Dag Sofie, bedankt voor het antwoord. Ik was superblij om jou verhaal te lezen. Het gaf me een beetje moed en ondertussen heb ik dan ook maar een afspraak gemaakt. Verder hebben we vandaag te horen gekregen dat de zaal die we in gedachten hadden ook nog vrij is, dus wie weet komt het toch nog allemaal goed.
|
|
Sofie
28-3-2015
|
13-3-2014 7:57:28
Hey Lies,
Het gaat zeker goed komen :-) Laat je iets weten hoe de afspraak gelopen is? Welke zaal hebben jullie in gedachten?
|
|
Lies
|
14-3-2014 9:39:32
Dag Sofie,
Mijn afspraak is morgen :). Wel een beetje nerveus, maar er staat me een drukke werkdag te wachten dus niet te veel tijd om erbij stil te staan.
We willen geen traditioneel feest, het is voor ons beide een 2de huwelijk. Maar we willen wel een leuk feest met al onze familie en vrienden. Daarom hebben we een locatie gezocht die bij ons past en aangezien mijn vriend een verleden in het theater heeft, hebben we een theaterzaal in gedachten. Alleen hoe we het concreet gaan invullen, daar gaan we dit weekend ons hoofd over buigen.
|
|
Sofie
28-3-2015
|
15-3-2014 17:52:55
Hey Lies,
Hoe is het passen meegevallen? Wij gaan voor een kleine trouw met alleen beste vrienden en familie. Wij hebben een oud poortgebouw gehuurd. Als ik me niet vergis is er ergens in Gent een theaterzaal met catering die je kan huren.
|
|
Lies
|
15-3-2014 19:20:44
Hoi Sofie, Hoewel het een leuke dag was, zat het toch wel ergens in mijn achterhoofd. Maar alle zorgen waren inderdaad voor niks. Het is supergoed meegevallen!!! We hadden een heel leuke en lieve verkoopster, die ons perfect begreep. Mijn vriend is vandaag mee gegaan en we hebben samen een aantal leuke dingen uitgekozen. Volgende week heb ik een afspraak om samen met mijn mama te gaan kijken en definitief te kiezen. Zo blijft het toch nog een verrassing voor hem.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|